2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عکس‌های عشقولانه سلبریتی‌ها

عکس‌های عشقولانه سلبریتی‌ها

شیلا خداداد، زهرا خاتمی ُ فریدون محرابیُ بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی 5 بازیگری هستند که عکس‌های عشوقلانه از خود و همسران‌شان منتشر کرده‌اند.

دوات آنلاین-شیلا خداداد، زهرا خاتمی و فریدون محرابی سه بازیگری هستند که عکس‌های عشوقلانه از خود و همسران‌شان منتشر کرده‌اند.

 

ابتدا عکسی از شیلا خداداد در کنار همسرش را ببینید:

زهرا  خاتمی با انتشار عکس زیر نوشت: چه فرقی میکنه؟ چه فرقی میکنه که چندسال از عقدمون میگذره، وقتی عمری عاشقت بودم ! امان از رویای در کنارت بودن... سی سال! کم نیست! خودش یه عمره... چه فرقی میکنه چندمین سالگردِ ازدواجمونه وقتی انگار همین دیروز عاشقت شدم! محمد جانم کنارت زمان، مکان، حال و احوال معنا نداره! همین که کنارِ تو ام کافی ست... حضورت در لحظه ها "مبارکِ من" دوستت دارم ...

فریدون محرابی هم که تازه ازدواج کرده است با انتشار عکس زیر این شعر مولانا را نوشته است:

ای رهیده جان تو از ما و من/ ای لطیفه روح اندر مرد و زن/ مرد و زن چون یک شود/ آن یک تویی چون که یک‌‌ها محو شد/ آنک تویی این من و ما بهر آن برساختی/ تا تو با خود نرد خدمت باختی/ تا من و توها همه یک جان شوند/ عاقبت مستغرق جانان شوند.

و حالا عکسی از بهاره رهنما و شوهرش:

و در آخر عکسی از نیوشا ضیغمی و همسرش:

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.