2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
عکس‌هایی از سفر رفتن کامران تفتی، نعیمه نظام دوست، سانیا سالاری و آزاده نامداری

عکس‌هایی از سفر رفتن کامران تفتی، نعیمه نظام دوست، سانیا سالاری و آزاده نامداری

این روزها سلبریتی‌ها هر کاری می‌کنند همه باخبر می‌شوند. مثلا الان ما می‌دانیم کامران تفنی، نعیمه نظام دوست، سانیا سالاری و آزاده نامداری به سفر رفته‌اند البته سفرهای داخلی.

دوات آنلاین-این روزها سلبریتی‌ها هر کاری می‌کنند همه باخبر می‌شوند. مثلا الان ما می‌دانیم کامران تفنی، نعیمه نظام دوست، سانیا سالاری و آزاده نامداری به سفر رفته‌اند البته سفرهای داخلی.

 

کامران تفتی که به شمال سفر کرده است با انتشار عکس زیر نوشت: دریا خندید در دوردست، دندان‌هایش کف و لب‌هایش آسمان #احمد_شاملو

نعیمه نظام دوست هم عکسی از خودش در شمال منتشر کرده و البته شعری از مرحوم افشین یدالهی را به عنوان شرح آن آورده است:

 تو

حق نداری

عاشقِ کسی بمانی

که سال هاست

رفته

 

تو

مالِ کسی نیستی

که نیست

 

تو

حق نداری

اسمِ دردهای مزمنت را

عشق بگذاری

 

تو

می‌توانی مدیونِ زخم‌هایت باشی

اما

محتاجِ آنکه زخمیَت کرده

نه!

 

دست بردار

از این افسانه‌های بی‌ سر و ته

که به نامِ عشق

فرصتِ عشق را

از تو می‌گیرد

 

آنکه

تو را

زخمیِ خود می‌خواهد

آدمِ تو نیست

آدم نیست

و

تو

سال هاست

حوای بی‌آدمی

حواست نیست...

سانیا سالاری هم این روزها در اصفهان است. او عکس زیر را همراه این شعر احمد شاملو منتشر کرد: دوستش می‌دارم چرا که می‌شناسمش به دوستی و یگانگی شهر همه بیگانگی و عداوت است هنگامی که دستان مهربانش را به دست می‌گیرم

آزاده نامداری هم همراه همسر و فرزندش به شیراز رفته و با انتشار عکس زیر نوشته است: هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم نبود برسر آتش،میسرم که نجوشم...... بهوش بودم از اول که دل به کس نسپارم شمایل تو بدیدم نه عقل ماند ونه هوشم... پ.ن: تصور کنید زمزمه ی استاد شجریان رادر آلبوم ماهور شیراز، بوقت پائیز ٩٧.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.