2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خندوانه حاشیه‌ساز شد

خندوانه حاشیه‌ساز شد

احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا به تندی از رفتار امید حاجیلی در برنامه «خندوانه» و پخش آن از تلویزیون انتقاد کرد.

دوات آنلاین-احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا به تندی از رفتار امید حاجیلی در برنامه «خندوانه» و پخش آن از تلویزیون انتقاد کرد.

 

فصل جدید «خندوانه» در همان قسمت اول با حاشیه همراه شد. در این برنامه امید حاجیلی یک آهنگ شاد خواند که اجرای پلی‌بک دو نوازنده همراه با او با اعتراض تند احسان عبدی‌پور نوازنده سرنا روبه‌رو شد. عبدی‌پور در این باره نوشت: «صدای ساز من و تصویر و پلی‌بک دیگران، کاری از هنرمند عزیز امید حاجیلی که اتفاقا خودش هم نوازنده ساز بادی (ترومپت) هستش و قاعدتا نباید از این قبیل کارهای بازاری و عوام فریبانه ازش سر بزنه.

 

دوست عزیز چرا صدای ساز من رو که همه وجودم رو صرف معرفی این ساز کردم و زندگیم و عمرم رو با این ساز گذروندم باید با تصویر شخص دیگری در رسانه ملی و درکنار کسی مثل شما که خودت نوازنده ساز بادی هم هستی پخش بشه؟

 

آیا اگه برعکس این موضوع اتفاق بیافته و شخصی صدای شما و با تصویر خودش به رسانه ملی ببره، دادگاهیش نمی کنی؟ در یک کلام می تونم بگم متاسفم برای خودم که سازم رو برای امثال شماها به صدا درآوردم. خواهشا اسم هنرمند روی خودتون نگذارید و به کاسبیتون برسید.»

 

امید حاجیلی در پاسخ به این انتقاد در اینستاگرامش نوشت:«احسان عبدیپور عزیز که از هنرمندان درجه یک ایران و از رفقای خوبم هست و من خودم خیلی دوستش دارم و همیشه همه جا از تواناییش تعریف میکنم.

 

سوءتفاهمی پیش اومده بود که با توجه به اینکه با هم صحبت کردیم و کاملاً حق بهش دادم بابت فراموشی که جلو دوربین پیش اومد و اسم احسان عزیز برده نشد و دلخور شده بود . توانایی و صدای ساز زیبای احسان برای هیچکس پوشیده نیست و آرزوی موفقیت های روز افزون براش دارم و به امید همکاری‌های بهتر و جذابتر .

 

در ضمن سازهایی که امکان گرفتن صدا با کیفیت بالا در اجرا نباشه برای بالا بردن کیفیت و رضایت عزیزان ، ما از صدای ضبط شده و با رضایت دوستانی که نوای سازشان ضبط شده انجام میشه . امیدوارم این دلخوری ها تو موزیک هیچوقت برای دوستان پیش نیاد تا افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده نباشه . برای من دوستی و رفاقت و انسانیت از هر چیزی بالاتر است.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.