2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی فصل دوم سریال بی قرار + بازیگران و زمان پخش

معرفی فصل دوم سریال بی قرار + بازیگران و زمان پخش

فصل دوم سریال بی قرار به کارگردانی فلورا سام از پنجم آذرماه روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

دوات آنلاین-فصل دوم سریال بی قرار به کارگردانی فلورا سام از پنجم آذرماه روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

 

سریال بی قرار به کارگردانی فلورا سام سرانجام پس از چهار سال از دوشنبه هفته آینده پنجم آذرماه در باکس اصلی سریال‌های شبکه دوم سیما و از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

 

این سریال در سال ۹۳ در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفت.

در چند قسمت سریال بی قرار خلاصه‌ای از سری اول این مجموعه پخش می‌شود.

 

به گفته اوجی،تهیه کننده سریال همچون سری اول لاله اسکندری نقش رعنا را بازی می کند. محمدرضا شریفی نیا (احمد، پدر رعنا)، کامران تفتی (رامین، همسر رعنا)، محمد صادقی (دکتر فرمند)، سارا خوئینی ها (سهیلا)، مریم بوبانی (شوکت، همسایه احمد)، کمند امیرسلیمانی (افسانه، همسر علی)، مریم امیرجلالی (عصمت، کارگر مسافرخانه) و فاطمه دقاقی (هانیه، دختر خردسال رعنا) از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

اوجی افزود:در سری جدید بازیگران دیگری هم به سریال اضافه شده اند، پژمان بازغی نقش خسرو، زهرا سعیدی نقش مادر سهیلا و سولماز آق مقانی نقش سحر خواهر سهیلا را بازی می کنند.

 

مخاطبان در سری اول سریال بی قرار، بیننده زندگی زنی به نام رعنا بودند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می خواهد زندگی اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏ رسد و دنبال نشانه ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می زند و متوجه می شود فرزندش در یک خانواده پزشک زندگی می کند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رحمت یوسفی پور 1397/10/03
باسلام وخسته نباشید خدمت شما خواستم عرض بکنم که خیلی سریالتان طولانی است و میخواهم زود تر سریال تمام شود باتشکر
رحمت یوسفی پور 1397/10/03
باسلام وخسته نباشید خدمت شما خواستم عرض بکنم که خیلی سریالتان طولانی است و میخواهم زود تر سریال تمام شود باتشکر

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.