2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راهنمای انتخاب و خرید جدیدترین حلقه نامزدی

راهنمای انتخاب و خرید جدیدترین حلقه نامزدی

نمونه‌هایی از جدیدترین حلقه‌های نامزدی را ببینید:

دوات آنلاین-خرید حلقه نشان یا حلقه نامزدی یکی از مراحل جذاب ازدواج است و عروس خانم‌ها بای دیدن حلقه‌شان خیلی بی‌تابی می‌کنند اما مشکل‌هایی هم در این میان وجود دارد. مثلا ممکن است عروس حلقه را نپسندد یا اندازه‌اش نباشد.

 

به همین دلیل بهتر است که بعد از رفت و آمدهای معمول خواستگاری زمانی که دیگر همه چیز مشخص شد خودتان نیز همراه خانواده داماد برای خرید حلقه نشان بروید. درست است که این کار معمول نبوده و انجام نمی‌شود ولی شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

 

اگر نمی‌توانید به همراه خانواده داماد برای خرید حلقه نشان بروید ۲ راه دیگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک اینکه عکس‌های حلقه‌های مورد پسندتان را به داماد ارسال کنید تا وی نیز بر اساس آن‌ها حلقه مورد پسند شما را خریداری کند. و دو به جای خودتان کسی را به همراه آقا داماد راهی خرید حلقه کنید. این شخص حتما باید با سلیقه شما آشنایی کامل داشته باشد.

 

امروزه از حلقه‌های نگین دار به عنوان حلقه نشان استفاده می‌کنند و مد روز بر این روال است.

 

مشکل دوم در خرید حلقه نامزدی اندازه آن است. برای اینکه مشکلی در اندازه حلقه پیش نیاید و دقیقا حلقه اندازه انگشت شما باشد بهتر است که یکی از حلقه‌های خودتان را به عنوان نمونه به خانواده داماد بدهید تا بر اساس اندازه آن حلقه خریداری کنند.

 

نمونه‌هایی از جدیدترین حلقه‌های نامزدی را ببینید:

منبع: برترین‌ها

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.