2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
فرمول‌هایی برای داشتن زیباترین دکوراسیون در خانه

فرمول‌هایی برای داشتن زیباترین دکوراسیون در خانه

طراحی دکوراسیونی با استفاده از یک رنگ آسان نیست، اما نتایج آن می تواند شگفت انگیز باشد بهترین کار برای شروع این است که برای تطبیق بیشتر رنگ ها از مبلمان اصلی و اجزای کلیدی مبلمان شروع کنید

دوات آنلاین-برای این‌که خانه‌ای زیبا داشته باشید فقط باسلیقه بودن کافی نیست بلکه باید اصول اولیه دکوراسیون را هم بلد باشید. البته این اصول زیاد سخت نیستند و می‌توانید خلاصه‌ای از آنها را در زیر بخوانید تا خانه خود را مطابق با این فرمول‌ها تزیین کنید:

 

استفاده از تناژ رنگی یک رنگ

طراحی دکوراسیونی با استفاده از یک رنگ آسان نیست، اما نتایج آن می تواند شگفت انگیز باشد بهترین کار برای شروع این است که برای تطبیق بیشتر رنگ ها از مبلمان اصلی و اجزای کلیدی مبلمان شروع کنید سپس برای الگوها یا رنگ های تکمیلی از رنگ ها ی اولیه کمک بگیرید این ترفند فضا را منحصر به فرد می سازد البته ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد اما جذابیت زیادی در فضا ایجاد می کند.

 

استفاده از گل های تازه در دکوراسیون

افزودن گل و گیاهان طبیعی به زیبایی و زنده نمودن فضا کمک زیادی کرده و با افزدن طراوت و زیبایی بصری، لایه ای رنگی را نیز برای هارمونی بیشتر به فضا می افزاید و می تواند اگر از گل های طبیعی استفاده شود زیبایی را چند برابر نماید.

 

رنگ آمیزی فریم درب در دکوراسیون

با نگاه خلاقانه به اجزای دکوراسیون می توانید به طور ماهرانه فضا را منحصر به فرد ساخته و با به کارگیری الگوها و رنگ در مکان های جالب و غیر منتظره تفاوت را در فضا ایجاد نمایید.

 

آویختن پرده های منزل از سقف تا کف

ارتفاع پرده های بلند در منزل بهتر است تا کف زمین امتداد یابد در این صورت ظاهر اتاق را به طور چشمگیری بهبود می بخشد و می تواند ارتفاع را از نظر بصری بلندتر و متناسب تر نشان دهد و در عین حال نامتعادل بودن در فضا را که به دلیل احساس کوتاهی پرده در ذهن تداعی می شود را کاهش می دهد.

 

بازی با رنگ ها

رنگ یکی از عناصر مهم در هر فضا محسوب می شود برای رنگ در دکوراسیون فضا می توانید از رنگ های اصلی فاصله گرفته و کمی آزادانه تر به ترکیب و استفاده از رنگ ها بپردازید و رنگ مورد علاقه خود و رنگ منحصر به فردی را ایجاد کنید که مختص شماست  برای مثال به جای قرمز و آبی، سعی کنید رنگ های صورتی و طاووسی برای افزودن رنگی جدید و روشنی به داخل فضا استفاه کنید.

 

رنگ آمیزی سقف در دکوراسیون

این ترفند به ویژه هنگامی که فضای شما دارای سقف هایی با ارتفاع زیاد می باشد می تواند بسیار تاثیر گذار باشد که با افزودن رنگ به سقف از نظر بصری دید چشم را بالا می برد و جذابیت و ارتفاع را به فضای داخلی وارد می نماید.

 

منبع: برترین‌ها

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.