2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
شروع پخش سریال بانوی عمارت از دوشنبه پنجم آذر

شروع پخش سریال بانوی عمارت از دوشنبه پنجم آذر

سریال بانوی عمارت بعد از اتمام سریال دختر گمشده پخش خواهد شد و از روز دوشنبه پنجم آذر ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت بعد از اتمام سریال دختر گمشده پخش خواهد شد و از روز دوشنبه پنجم آذر ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

این روزها شبکه‌های مختلف سیما، روایت‌های گوناگونی را در قالب سریال روی آنتن می‌برند و در این بین جای خالی یک سریال تاریخی الف خالی است. این خلأ را قرار است سریال بانوی عمارت را پر کند.

 

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد.

 

تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است. پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سوزانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل‌آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی از بازیگران این مجموعه هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.