2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اسیدپاشی‌مرگبار پایان رابطه نامشروع

اسیدپاشی‌مرگبار پایان رابطه نامشروع

وقتی مینا برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران حاضرشد ادعا کرد قصدی برای اسیدپاشی نداشته و نمی دانسته مایعی که در دستش است اسید است و قصدی برای کشتن مقتول نداشته‌است.

دوات آنلاین-دخترجوانی که در یک دعوای عشقی خواهر پسرمورد علاقه‌اش را با اسید سوزاند و او را کشت در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش دوات آنلاین متهم که مینا نام دارد در سال 93 با پاشیدن اسید به صورت زنی به نام رومینا او را به قتل رسانده است.

صبح دیروز وقتی مینا برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران حاضرشد ادعا کرد قصدی برای اسیدپاشی نداشته و نمی دانسته مایعی که در دستش است اسید است و قصدی برای کشتن مقتول نداشته‌است.

بر اساس محتویات پرونده این اسیدپاشی سال 93 در جنوب شهر تهران اتفاق افتاد و بر اساس گفته شاهدان ابتدا درگیری بین سه زن صورت گرفت و بعد رومینا با فریادهای متعدد درخواست کمک کرد و معلوم شد او با اسید سوخته است.

وقتی رومینا به بیمارستان برده شد و بعد از چند روز که توانست صحبت کند گفت که مینا و خواهرش میترا با هم مقابل خانه او رفته و وی را با اسید سوزانده‌اند.

مینا و میترا بازداشت شدند. آنها در بازجویی‌ها مدعی شدند قصدی برای اسیدپاشی وجود نداشتند و  برای اینکه رومینا و برادرش رامین را بترسانند چنین کاری کردند.

با توجه به اینکه رومینا از بیمارستان مرخص شده‌ بود ختران جوان با قرار وثیقه د آزاد  اما بعد از دوسال با مرگ رومینا دوباره بازداشت شدند.

این دو خواهر وقتی امروز پای میز محاکمه رفتند . در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه آنها خوانده شد.

سپس اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضرو خواستار صدور حکم قصاص شدند. آنها گفتند: رومینا در درگیری که بین مینا و پسرمان بود نقشی نداشت او زندگی خودش را داشت اما این دو خواهر مقابل خانه‌اش رفتند و او را با اسید سوزاندند. ما هم خواستار مجازات او هستیم اگر مینا دخترخوبی بود چنین کاری نمی‌کرد. مایع انقدر سوزناک بود که وقتی وارد دهان دخترمان شد علاوه بر زبان مری و معده او را هم سوزاند و بر اساس نظریه پزشکی قانونی همین هم باعث مرگ او شد.

در ادامه مینا در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم. سینا برادر رومینا با من ارتباط داشت من عاشقش شده‌بودم یکبار سینا از من سوء استفاده کرد و وقتی من شاکی شدم و گفتم او را به دادگاه می‌کشانم گفت از رابطه ما عکس و فیلم گرفته و اگر من در این باره چیزی بگویم همه را منتشر می‌کند او با تهدید من را وادار می‌کرد که به خواسته‌هایش عمل کنم وقتی موضوع را به خواهرم گفتم به من گفت می‌توانیم با رومینا صحبت کنیم شاید او بتواند برادرش را قانع کند که دیگر دست از این کارهایش بردارد.

وقتی ما سراغ رومینا رفتیم او با داد و فریاد سعی کرد ما را از آنجا دور کند. ما درگیر شدیم و من برای دفاع از خودم مجبور شدم ماده تمیزکننده‌ای که برای خانه خریده بودم روی او بریزیم با این کار فکر می‌کردم می‌توانم جلوی عصبانیت او را بگیرم.

متهم گفت:من نمی‌دانستم آن مایع اسید است و اگر اینطور بود رویش نمی‌ریختم.

سپس میترا متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد او گفت: من برای کمک به خواهرم رفته بودم و اصلا هم نمی دانستم او اسید با خودش آورده‌ است. ما می‌خواستیم حرف بزنیم اصلا قرار نبود رومینا را آزار دهیم و من از این اتفاق پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

بعد از گفته های متهمان و وکیل مدافع او قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.