2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
2مرد،متهم تعرض به دختر آرایشگر

2مرد،متهم تعرض به دختر آرایشگر

دو مرد به اتهام ربودن و تعرض به دختری جوان بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

دوات آنلاین-دو مرد به اتهام ربودن و تعرض به دختری جوان بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

به گزارش دوات آنلاین تحقیقات در این رابطه از وقتی آغاز شد که دختری جوان به دادسرای جنایی تهران رفت و در شکایتی گفت: من افغان هستم و در تهران در یک آرایشگاه کار می‌کنم. روز حادثه بعد از این‌که از محل کارم بیرون آمدم یک خودروی پژو جلوی پایم توقف کرد. غیر از راننده مردی هم در صندلی عقب نشسته بود. من که خیال می‌کردم راننده مسافرکش است سوار شدم اما هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که سرنشین عقب من را تهدید کرد. بعد راننده تغییر مسیر داد. من به‌شدت ترسیده بودم. از طرفی کاری از دستم برنمی‌آمد و نمی‌توانستم در برابر آنها مقاومت کنم. دو مرد جوان من را به محلی خلوت بردند و به‌زور تعرض کردند. آنها سه ساعت من را به اجبار نزد خودشان نگه داشتند و بعد رهایم کردند البته قبل از آن گفتند اگر درباره این اتفاق به کسی حرفی بزنم مرا خواهند کشت اما من تصمیم گرفتم شکایت کنم.

این پرونده به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی قرار گرفت و آنها وقتی به تحقیق از دختر آرایشگر پرداختند فهمیدند او چند رقم از شماره پلاک خودروی متهمان را حفظ کرده است. به این ترتیب تحقیقات خود را روی همین سرنخ متمرکز کردند.

کارآگاهان با استفاده از رقم‌های اعلام شده لیستی از مظنونان احتمالی تهیه کردند و در نهایت توانستند دو متهم اصلی را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

این افراد اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به دختر جاون را رد کردند.

یکی از متهمان گفت: دوست من با این دختر دوست شده بود و آنها همدیگر را می‌شناختند و ما اصلا او را ندزدیدیم بلکه خودش همراه‌مان آمد.

دختر جوان بعد از مطرح شدن این ادعا گفت متهمان دروغ می‌گویند و او هیچ‌یک از آنها را از قبل نمی‌شناخته است.

بنا به این گزارش تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.