2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طرز تهیه اسموتی موز ، میان وعده ای خاص

طرز تهیه اسموتی موز ، میان وعده ای خاص

اسموتی موز به دلیل موادی که آن را تشکیل می‌دهد می‌تواند یک صبحانه خوب برای بچه‌ها و افرادی باشد که ساعات زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند و مشغول کار هستند این نوشیدنی می‌تواند کالری و انرژی کافی برای بدن تامین کند

دوات آنلاین-اسموتی موز نوشیدنی دلچسب و خاصی است که اگر صبح استفاده شود قطعا انرژی بالایی برای شروع یک روز خوب به شما خواهد داد.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات درباره اینکه اسموتی موز برای چه زمانی مناسب است و چطور می‌توانیم آن را آماده کنیم به دوات آنلاین می‌گوید:

 

اسموتی موز به دلیل موادی که آن را تشکیل می‌دهد می‌تواند یک صبحانه خوب برای بچه‌ها و افرادی باشد که ساعات زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند و مشغول کار هستند این نوشیدنی می‌تواند کالری و انرژی کافی برای بدن تامین کند ضمن اینکه از آن برای صبحانه می‌توانید استفاده کنید یک میان وعده بسیار خوب هم می‌تواند برای شما باشد.

برای تهیه یک لیوان اسموتی موز نیاز به 250 گرم شیرکم چرب، دوعدد موز، دو قاشق غذاخوری کره بادام‌زمینی و یک قاشق غذاخوری اسپرسوی فوری  و به میزان کافی یخ خرد شده دارید.

 

ابتدا شیر را در مخلوط‌کن بریزید و سپس یک موز، کره بادام‌زمینی  و اسپرسو و یخ را به آن اضافه کنید.

 

حالا هم‌زن را روش کنید و آنقدر آن را هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شود. وقتی محتوای مخلوط کن آماده شد آن را در ظرف مخصوص بریزید و حالا یک موز دیگر که نگه‌داشته‌اید را به صورت نگینی خرد کنید و داخل مایع آماده شده بریزید و آن را سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.