2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دستور پخت کامل کباب کوبیده مرغ

دستور پخت کامل کباب کوبیده مرغ

اگر دوست ندارید گوشت قرمز مصرف کنید می‌توانید به راحتی با مرغ کباب کوبیده درست کنی. اتفاقا این غذا بسیار هم خوشمزه است.

دوات آنلاین-یکی از دلنگرانی هایی که ممکن است حین خوردن کباب کوبیده میان افراد بزرگسال وجود داشته‌باشد حجم بالای کالری این غذای بسیار لذیذ و اصیل ایرانی است که افراد را از خوردن آن منبع میکند اما کباب کوبیده مرغ این مشکل را حل می‌کند

 

سولماز خیاطی متخصص تشریفات از نوعی کباب مرغ برایمان می گوید که به اندازه کباب کوبیده کالری و چربی ندارد اما بسیار لذیذ و خوش‌طعم است.

 

او  می‌گوید:از آنجایی که کباب کوبیده با گوشت بسیار چرب درست می‌شود و در برخی مواقع رستورانها حتی چربی به آن اضافه می‌کنند غذایی پرکالری است اگر می‌خواهید لذتی نزدیک به خوردن کباب کوبیده داشته باشید اما حجم چربی و کالری ان را هم میل نکنیدمی‌توانید از کباب کوبیده مرغ استفاده کنید.

طرز تهیه کباب کوبیده با مرغ

طرز تهیه کباب کوبیده با مرغ

ابتدا سینه مرغ را دو بار چرخ کنید و بعد دو عدد پیاز بزرگ رنده شده و سیر رنده شده که آب آن کامل گرفته شده‌است را به مرغ چرخ شده اضافه کنید.

 

ببینید: دستور پخت کوکو سیب‌زمینی خاص و لاکچری برای مهمانی‌ها

 

می‌توانید چاشنی‌های معطر مانند سبزی‌های معطر که پودر شده را به آن اضافه کنید.

بعد آن را به صورت کامل ورز دهید انقدر ورز دهید تا اینکه دیگر مایه به دستتان نچسبد بعد آن را در یخچال قرار دهید و روی آن را با سلیفون بپوشانید.

 

ببینید: دستور پخت بلدرچین شکم پر

 

بعد از دو ساعت می‌توانید آن را روی سیخ قرار دهید وقتی مایه را به سیخ می‌کشید مقداری کره که در دمای معمولی نرم شده‌است قبل از قرار دادن سیخ‌ها روی اجاق روی آن بمالید.چند دقیقه صبرکنید تا کره به خورد مواد برود و بعد روی سیخ قرار دهید.

این کباب را می‌توانید با نان سرو کنید و می‌توانید آن را با پلو بخورید. برای تزئین آن هم می‌توانید از سبزیجات معطر مانند ریحان استفاده کنید. گوجه کبابی را هم فراموش نکنید گوجه کبابی غذای شما را بسیار لذیذ و خاص میکند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.