2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
با ازدواج‌های با کلاس آشنا شوید

با ازدواج‌های با کلاس آشنا شوید

شناخت کلاس ازدواج کسی که برای ازدواج انتخاب می‌کنیم، کمک می‌کند که هماهنگی و همخوانی طرف مقابل را با خود بهتر پیش‌بینی کنیم.

دوات آنلاین-گرچه می‌توان بدون پاسخ به این سوال‌ها ازدواج کرد، اما اگر هر کس، پیش از ازدواج، کلاس ازدواج خود را بشناسد و تا جایی که می‌تواند آن را ارتقا بسیار موثرتر و مفیدتر دهد، این ارتقا رشد او را در بسیاری زمینه‌ها تضمین خواهد کرد. همچنین شناخت کلاس ازدواج کسی که برای ازدواج انتخاب می‌کنیم، کمک می‌کند که هماهنگی و همخوانی طرف مقابل را با خود بهتر پیش‌بینی کنیم.

 

خود من اولین بار که شنیدم ازدواج کلاس یا طیف‌هایی دارد (چیزی حدود نه و به طور فشرده چهار کلاس)، تعجب کردم. گمان می‌کردم همه انسان‌ها به دلایلی کم و بیش مشابه هم ازدواج می‌کنند و اهداف‌شان از ازدواج و آرزوهای‌شان در ازدواج کم و بیش مثل هم است؛ اما با اطلاع از کلاس‌های ازدواج متوجه شدم که اینطور نیست.

 

در واقع، ازدواج هر کس در کلاس بخصوصی می‌گنجد و کسی در ازدواج موفق است که بتواند کلاس خود را ارتقا دهد و از یک به دو، سه و... برساند.

 

بدین ترتیب، کلاس اول ازدواج، به نوعی تحت آگاهی کمتر طرفین انجام می‌شود و کلاس‌های بالاتر، به ترتیب با آگاهی‌های بیشتری صورت می‌گیرند و بهره‌وری از ازدواج نیز به همین ترتیب افزایش می‌یابد.

 

کلاس صفر در ازدواج!

باید گفت که کلاس‌های ازدواج از یک شروع نمی‌شوند و کلاس صفر هم در ازدواج وجود دارد! شاید نامگذاری صفر به این دلیل است که این کلاس بهتر است با ارتقای رشد و آگاهی انسان‌ها از ازدواج و دستاوردهای آن، هر چه زودتر حذف شود و جایگزین‌های بهتری پیدا کند.

به هر صورت کلاس صفر، ابتدایی‌ترین حالت ازدواج است که فقط جنسیت یا روابط جنسی آن مطرح است در واقع در اکثر موارد، این ازدواج‌ها بدون بررسی عمیق‌ طرف مقابل و بدون توجه به شخصیت او انجام می‌شود و گویی تنها مسأله «جنسیت» است. در چنین ازدواجی، اصل، برقراری روابط جنسی است.

بنابراین، شخصیت، موقعیت، وضعیت و شرایط طرف مقابل اصلا مهم نیست یا اهمیت کمی دارد. علائق و اهداف نیز هیچ ارزشی ندارند. حتی چهره و اندام و ملاک‌های ظاهری‌تر هم مهم نیستند و همسر تنها باید بتواند نیاز جنسی را برطرف کند!

 

ازدواج «کلاس» یک

ازدواج کلاس یک، به نوعی همان ازدواج‌های فیلمی است! در این نوع ازدواج، زندگی مثل یک فیلم زیبا تصویر می‌شود و رویاهای طرفین شبیه داستان‌های سیندرلایی یا فیلم‌های عشق و عاشقی دهه هشتاد هالیوود است.

یک دختر و پسر که دوستان خوبی هستند و همدیگر را خیلی دوست دارند با هم به گردش و سفر و تفریح و مهمانی و ... می‌روند و از بودن با هم بسیار لذت می‌برند و بالاخره در حالی‌که عاشق هم هستند ازدواج می‌کنند و یکی دو تا بچه به‌دنیا می‌آورند که بچه‌های خوب و دوست داشتنی هستند و همین‌طور به زندگی ادامه می‌دهند تا ... اما تا کجایش هم چندان روشن نیست.

آخر این داستان‌ها معمولا تا حدودی مبهم است و فقط یک فضای شاد و سرسبز و سرزنده به تصویر کشیده می‌شود. این کلاس، به رغم اینکه چندان واقعی هم نیست؛ یعنی در واقعیت به این سادگی‌ها رخ نمی‌دهد، اما بسیاری از دختر و پسرها درگیر آن هستند. زندگی را با این رویا‌ها شروع می‌کنند و تنها آرزوی‌شان یک زندگی خوب و راحت، توام با دوست داشتن است. البته این بد نیست، اما می‌تواند بسیارکامل‌تر و بهینه بشود.

 

ازدواج «کلاس» دو

در ازدواج کلاس دو، اهداف کمی متفاوت‌تر شده و به دستاوردهای ازدواج توجه می‌شود. طرفین تنها به یک زندگی معمولی و خوشحال کننده تن نمی‌دهند، بلکه به واسطه ازدواج می‌خواهند به چیز بزرگ‌تری برسند. در این کلاس، انتخاب همسر به دلیل (نوعی) اعتبار طرف مقابل انجام می‌شود.

یک یا هر دو طرف از طریق پیوند با فردی که اعتبار خاصی در یک یا چند زمینه دارد، صاحب اعتبار جدیدی می‌شود. گویی هر یک از طرفین (یا یکی از آنها)، یک کارت اعتباری که به واسطه آن کارت اعتباری، در زندگی به نقطه عطفی که دست‌کم شرایط زندگی و رشد و پیشرفت آنها را تغییر داده و تسهیل می‌کند به دست می‌آورد همچنین مانند یک سکوی پرتاب عمل کرده و مجوز ورود آنها را به یک وادی جدید صادر می‌کند.

به بیان دیگر در این نوع ازدواج، طرفین اعتبار و ارتقا دهنده و بهره‌مند کننده یکدیگر از مزایای جدید هستند که جز با ازدواج به دست نمی‌آمد.

 

ازدواج «کلاس» سه

در ازدواج کلاس سه، دیدگاه طرفین، نوعی دیدگاه هنری است. در این کلاس، هدف، یک هدف جهانی است. خلق یک اثر، ایجاد تغییرات جهانی، ایجاد یک ساختار جدید جهانی، کسب شهرت جهانی در یک زمینه و رشته خاص یا چیزی نظیر اینها. در این دیدگاه، برای ازدواج و انتخاب همسر یک سوال اساسی وجود دارد.

اینکه طرف مقابل چه کمکی می‌تواند به جهانی شدن من کند؟ چه کمکی می‌تواند به تحقق ظهور همه استعدادها و توانمندی‌هایم کند؟ آیا در کنار او می‌توانم چیزی را خلق کنم و آثاری از خود بر جای گذارم؟ می‌توانم یک سیاستمدار یا مثلا انقلابی یا دانشمند بزرگ شوم ؟ (بسته به خواسته شخص)، می‌توانم شکوفاتر شوم؟ می‌توانم به موفقیت‌های بزرگ و جهانی برسم؟ در کنار او رویاهای بنیادین و اصیل من تحقق می‌یابند و در درجاتی بالاتر، زندگی با او ماموریت و طرح الهی من اجرا و محقق خواهد شد یا نه؟ و...

اگر بله، او جفت خوبی برای من است و اگر نه، از ازدواج با او صرف نظر خواهم کرد. کلاس ازدواج شما چیست؟ کلاس ازدواج خود را بشناسید و آن را بالاتر ببرید.

 

منبع : زندگی آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.