2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ادعای پردردسر زن صیغه‌ای

ادعای پردردسر زن صیغه‌ای

این زن یک سال قبل شکایت کرد و گفت: همسر صیغه‌ای من که مدتی است که با او رابطه ای ندارم من را گروگان گرفته بود و می خواست وادارم کند با او زندگی کنم.

دوات آنلاین-مردی که متهم است همسر صیغه‌ای‌ خودش را دزدیده و سه روز زندانی کرده بود پای میز محاکمه رفت و مدعی شد فقط قصد با این زن صحبت کند و موضوع اصلا آدم ربایی نبود.

 

به گزارش دوات آنیلان این زن یک سال قبل شکایت کرد و گفت: همسر صیغه‌ای من که مدتی است که با او رابطه ای ندارم من را گروگان گرفته بود و می خواست وادارم کند با او زندگی کنم.

 

این زن گفت: من صیغه مردی شده بودم و با هم رابطه داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم که او به درد من نمی‌خورد. آدم عصبی و خشمگینی بود به همین خاطر هم نمی‌توانستم با او ادامه بدهم و ارتباطم را قطع کردم. روز حادثه از من خواست با هم در ماشینش صحبت کنیم. او گفت می‌خواهد موضوع را حل کند اما بعد از اینکه من سوار ماشین شدم مرا به خانه ای در پرند برد و در آنجا زندانی کرد.

 

متهم گفت: بعد از سه روز یکبار فراموش کرد کلید خانه را بردارد و من از غفلت او استفاده کردم و از خانه خارج شدم و با خانواده ام تماس گرفتم تا به من  کمک کنند. بعد هم شکایت کردم.

 

با دستگیری مرد جوان  صیغه کردن این زن را قبول کرد و گفت: وقتی من را ترک کرد نمی‌دانستم چرا این کار را کرده‌ است. برای اینکه بتوانم درباره این موضوع اطلاعاتی به دست بیاورم تصمیم گرفتم با او صحبت کنم. ما با هم به خانه ای که من در پرند داشتم رفتیم. من اگر می‌خواستم او را بدزدم  کلید را روی در نمی‌گذاشتم. این زن دروغ می‌گوید او قصد اخاذی از من را دارد.

 

مرد گفت: اینکه شاکی می‌گوید او را تهدید کردم درست می‌گوید. ما با هم دعوا کردیم و من هم او را تهدید و فحاشی کردم اما تهدید برای اینکه وادارش کنم همراهم بیاید نبود.

 

بعد از گفته‌های این زن و مرد پرونده با اتهام آدم ربایی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

متهم روز گذشته در شعبه 10 دادگاه کیفری محاکمه شد.

 

او اتهام را قبول نکرد و گفت: من این زن را ندزدیدم اما چون خواسته ای از من داشت که انجام ندادم به من تهمت زده‌ است.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای شور درخصوص رای پرونده تشکیل جلسه دادند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.