2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم خانم یایا+ گزارش تصویری

معرفی کامل فیلم خانم یایا+ گزارش تصویری

اگر از دوستداران فیلم کمدی هستید این روزها می‌توانید به تماشای فیلم خانم یایا بروید. در ادامه با این فیلم آشنا شوید.

دوات آنلاین-اگر از دوستداران فیلم کمدی هستید این روزها می‌توانید به تماشای فیلم خانم یایا بروید. در ادامه با این فیلم آشنا شوید.

اسم این فیلم ابتدا این بود: ما شما را دوست داریم خانم یایا. اما بعد عنوان خلاصه‌تر شد. این فیلم محصول مشترک ایران و تایلند است و تمام آن در تایلند ساخته شده است.

خلاصه داستان

اين فيلم داستان دو باجناق است كه پس از فوت پدر زنشان راه او را پى گرفته و به بهانه تجارت در چين گريزى هم به پاتايا ميزنند اما رويارويى آن ها با دوست قديمى همه چيز را به هم ميزند...

بازیگران

حميد فرخ نژاد، رضا عطاران و امين حيايى در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند و نقش اول زن فیلم را نیز یک تایلندی به نام نيتايا چرسى بازی کرده است.

کارگردان

این فیلم را عبدالرضا کاهانی ساخته است. از این کارگردان نیشابوری تا به حال احتمالا این فیلم‌ها را دیده‌اید:

اسب حیوان نجیبی است

هیچ

بی‌خود و بی‌جهت

استراحت مطلق

بیست

وقت داریم حالا

آن‌جا

آدم

البته کاهانی قبل از خان یایا فیلم دیگری ساخت با نام :" ارداتمند؛ نازیین، بهاره و تینا" این فیلم هرگز اکران نشد و به جمع فیلم‌های توقیفی پیوست. این فیلم سه بازیگر زن اصلی دارد که این نقش‌ها را طناز طباطبایی، مهناز افشار و یک چهره جدید به نام آیدا ماهیانی برعهده دارند و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است. البته سحر دولتشاهی هم در این فیلم توقیفی بازی کرده است.

چهارمین همکاری

یکی از ویژگی‌های فیلم خانم یایا این است که رضا عطاران و کاهانی برای چهارمین بار با هم همکاری کرده‌‌اند.

خانم یایا می‌تواند ساعت خوشی را برای شما بسازد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
1397/09/10
بد ترین فیلمی که تا حالا دیدم متاسفم برای سه بازیگر اصلی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.