2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل عام ۱۲ نفر در باشگاه شبانه کالیفرنیا

قتل عام ۱۲ نفر در باشگاه شبانه کالیفرنیا

بار دیگر جنایتی هولناک در آمریکا به وقوع پیوست. یک قتل عام تمام عیار که نمونه آن در این کشور البته کم نیست. این دفعه بر اثر تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر «تاوزند اوکس» کالیفرنیا دستکم ۱۲ نفر کشته شده‌اند.

دوات آنلاین-بار دیگر جنایتی هولناک در آمریکا به وقوع پیوست. یک قتل عام تمام عیار که نمونه آن در این کشور البته کم نیست. این دفعه بر اثر تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر «تاوزند اوکس» کالیفرنیا دستکم ۱۲ نفر کشته شده‌اند.

 

به گزارش شبکه راشاتودی، بر اثر تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر «تاوزند اوکس» از توابع لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا، چندین نفر کشته و زخمی شدند.

 

پلیس آمریکا اعلام کرد در اثر این حادثه که ساعاتی پیش اتفاق افتاد، دستکم ۱۲ نفر از جمله یک افسر پلیس کشته شده‌اند. یک شاهد عینی می‌گوید ضارب پیش از تیراندازی به مردم، اقدام به پرتاب بمب دودزا و شلیک به نگهبانان کرده است.

 

منابع خبری همچنین از زخمی شدن دست کم ۳۰ نفر در این حادثه خبر داده اند. برخی منابع اعلام کردند حال برخی از زخمی‌ها وخیم است و احتمال افزایش تلفات حادثه وجود دارد.

 

طبق گزارش فاکس‌نیوز، عامل تیراندازی به ضرب گلوله پلیس کشته شده اما هویت و انگیزه او هنوز مشخص نشده است.

 

پلیس کالیفرنیا پیشتر اعلام کرده بود که این حادثه تنها ۶ زخمی برجا گذاشته و یک افسر پلیس نیز دچار جراحت شده است.

 

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک فرد ناشناس پس از ورود به این باشگاه به صورت کور اقدام به تیراندازی کرده است. شاهدان عینی می‌گویند پس از تیراندازی این فرد، دهها نفر که به شدت دچار وحشت شده بودند، خود را برای در امان ماندن از گلوله در زیر میزها یا پشت دیوارها یا داخل سرویس بهداشتی پنهان کردند.

 

گفته می‌شود برخی افراد نیز شیشه‌های باشگاه را شکسته و به سمت یک پمپ بنزین که در آن نزدیکی قرار داشته فرار کرده‌اند.

 

یک شاهد عینی که از این حادثه جان سالم به در برده، در این باره می‌گوید: «من با ورود ضارب به داخل باشگاه به سمت در خروجی فرار کردم. برخی افراد صندلی‌ها را به سمت شیشه‌ها پرتاب می‌کردند تا بتوانند از پنجره فرار کنند. قبل از آنکه از در خارج شوم صدای شلیک حدود ۱۲ گلوله را شنیدم.»

 

افراد حاضر در این باشگاه شبانه می‌گویند دستکم صدای شلیک ۳۰ گلوله را شنیده‌اند. رسانه‌های محلی می‌گویند هنگامی که ضارب شروع به تیراندازی کرد، بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ نفر در این باشگاه حضور داشته‌اند.

 

شاهدان عینی می‌گویند ضارت فردی حدودا ۲۰ ساله بوده که لباس سیاه‌رنگ به تن داشته است. سن اکثر قربانیان نیز بین ۱۸ تا ۲۰ سال عنوان شده است.

 

پلیس فعلا این حادثه را با توجه به تعداد تلفات آن، "تیراندازی جمعی درجه دو" نامیده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.