2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت و  شیوا در سریال حوالی پاییز

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت و شیوا در سریال حوالی پاییز

مونا کرمی بازیگر جوان و آینده‌داری که با دو سریال موفق در دو سال گذشته خودش را به مردم معرفی کرده‌است این روزها در نقش دختری به نام شیوا در سریال حوالی پاییز بازی می‌کند. او متولدهجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است.

دوات آنلاین-مونا کرمی  بازیگر جوان و آینده‌داری که با دو سریال موفق در دو سال گذشته خودش را به مردم معرفی کرده‌است او در نقش دختری به نام شیوا در سریال حوالی پاییز و در نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت  بازی کرده است. او متولدهجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است.

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت

اولین تجربه مونا کرمی

خانواده  مونا کرمی چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد. مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری بنام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود.

 

او با سریال حوالی پاییز در نقش شیوا ظاهرشد. دختر کنجکاو و لوسی که به واسطه یکی یکدانه و ته‌تغاری بودن بسیار مورد توجه خانواده‌ است اما به خاطر کنجکاوی‌هایش کارهای اشتباه زیادی می‌کند.

 

مونا کرمی به خوبی توانسته  ویژگیهای یک دختر ساده و به قول معروف آفتاب مهتاب ندیده‌ای را که مورد اخاذی جوانی قرار می‌گیرد بازی کند.

 

دوری از بازیگری

مونا بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد به مدت دوسال در قاب سینما یا تلویزیون قرار نگرفت. او می‌گوید :شاید برای آنهایی که تجربه اول تصویر را دارند یک ذره وقفه هم زیاد باشد. به دفترهای مختلفی می رفتم اما به هر دلیلی نشد کار کنم. حالا دلیلش بعضی هاش این بود که من خودم فیلمنامه را دوست نداشتم یا دلایل مختلف دیگر داشت و آن تایم برایم یک ذره ناراحت کننده بود اما در آن دو سال واقعا تئاتر کار کردم و الان هم میگویم چقدر خوب که تئاتر کار کردم و بعد دو سال آمدم سریال حوالی پاییز را کار کردم که به نظرم خیلی مخاطب دارد چون خیلی ملودرام عاشقانه ای دارد.

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت

 

او در خصوص بازی در نقش شیوا در سریال حوالی پاییز گفته‌است: من فکر می‌کنم این سریال بسیار مورد توجه قرار بگیرد. مخصوصا نقش شیوا. البته من بسیار تلاش کردم که بتوانم نظر کارگردان را جلب کنم و خوب بازی کنم اما نباید از نقش خانم تیموریان در بازی خودم غافل شوم. خانم تیموریان مثل یک معلم ایرادات من را می‌گرفتند و به من کمک می کردند بتوانم نقش را به خوبی بازی کنم. من خیلی چیزها یاد گرفتم. خانم تیموریان مادرانه کنار من بودند بسیار صبور و مهربان همه چیز را تحمل می‌کنند. البته همه عوامل فیلم بسیار خوب همدیگر را حمایت می‌کردند و عامل موفقیت سریال هم فکر می‌کنم همین مساله باشد. اما نقش استادی که خانم تیموریان داشتند برای همه روشن و مشخص بود. فکر می‌کنم حوالی پاییز یک سریال بسیار پرمخاطب و خاطره‌انگیز خواهد شد.

 

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت

مونا در میان هنرپیشگان دوست چندانی ندارد و ترجیح می‌دهد روابط اجتماعی‌اش خارج از سینما باشد اما گفته می‌شود با جوانه دلشاد رابطه بسیار نزدیکی دارد.

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل 3 سریال از سرنوشت

بازی مونا کرمی در نقش آرزو در سریال از سرنوشت 3

نقش آرزو را در فصل دوم سریال از سرنوشت مرضیه موسوی بازی کرده بود. آرزو دختر مورد علاقه سهراب است که به خارج از کشور می‌رود. 

 

آرزو در ابتدای فصل سوم از سرنوشت به ایران بازگشته و دوباره با سهراب رو در رو می‌شود. مونا کرمی بازی در این نقش را در فصل سوم سریال به عهده دارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/03/19
مونا جوون من حدیثم ۱۳سالنه و واقعا عاشقتم و شب تا صبح ب فکر توام ارزومه. ببینمت
1398/01/14
قشنگ بازی میکردین خانم کرمی
1397/09/24
عالیه خوشگله قیافش هم به این دختر شیطونا میخوره
نازنین زهرا 1397/08/27
خیلی عالی بود کاش زنده بود این جوری زشت شده
خخخ 1397/08/26
با حال بازی میکنه خیلی هم خوشگله
روشا 1397/08/25
عالی
...... 1397/08/24
خیلی زیبا بازی میکنی
کمال رضایی 1397/08/23
خیلی زیبا بازی میکنه وعالیه 👍
کمال رضایی 1397/08/23
خیلی زیبا بازی میکنه وعالیه 👍
آتنا عبدیان 1397/08/18
به نظر من بازی مونا جان دراین سریال عالیه 😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.