2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محاکمه قاتل زن بدنام

محاکمه قاتل زن بدنام

جسد این زن در حالیکه خفه شده‌ بود در حاشیه شهرتهران پیدا شد .اطلاعات اولیه نشان می‌داد این زن با مردان زیادی رابطه داشته‌ است و سبک زندگی‌اش باعث شده‌ بود خانواده‌اش او را طرد کنند و از سرنوشت او خبری نداشته‌ باشند.

دوات آنلاین-مرد افغانستانی که متهم است بعد از برقراری رابطه با زن ایرانی او را به قتل رسانده‌ اتهاماتش را رد کرد و گفت هم‌وطنان دیگرش این کار را کرده‌اند.

 

به گزارش دوات آنلاین جسد این زن در حالیکه خفه شده‌ بود سه سال قبل در حاشیه شهر تهران پیدا شد.  اطلاعات اولیه نشان می‌داد این زن با مردان زیادی رابطه داشته‌ است و سبک زندگی‌اش باعث شده‌ بود خانواده‌اش او را طرد کنند و از سرنوشت او خبری نداشته‌ باشند.

 

بعد از اینکه خانواده مقتول شناسایی شدند و هویت جسد مورد تایید قرار گرفت، بررسی‌ها وارد فاز جدیدی شد.

 

پلیس با ردیابی تلفن همراه مقتول متوجه شد این گوشی دست مرد افغانستانی است که اتفاقا چندین بار هم با مقتول تماس گرفته و با او مکالماتی هم داشته‌ است.

 

ضمن اینکه آخرین ردیابی تلفن همراه مقتول نشان می‌داد که او در نزدکی محل زندگی متهم با تلفن صحبت کرده‌ است.

 

با توجه به اطلاعات به دست آمده متهم بازداشت شد. او  اتهام قتل را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم تلفن همراه مقتول را هم از یکی از دوستانم خریداری کردم.

 

زمانی که ماموران از متهم خواستند دوستش را معرفی کند او گفت دوستش از ایران رفته است.

 

متهم گفت: دوستانم با مقتول در ارتباط بودند. من نمی‌دانم بین آنها چه اتفاقی افتاده‌ است اما این گوشی را دوستانم به من دادند و بعد هم دیگر آنها را ندیدم.

 

متهم در ادامه بازجویی ها ابعاد دیگری از ماجرا را برای ماموران فاش کرد. او گفت: من چندباری با مقتول ارتباط داشتم اما آخرین بار پول بیشتری از من خواست و من هم قبول نکردم اما دوستانم قبول کردند. آنها در خانه من با مقتول ارتباط داشتنند و بعد از چند روز هم به من گفتند یک گوشی برای فروش دارند من هم گوشی را گرفتم نمی‌دانستم گوشی متعلق به مقتول است.

 

با تکمیل تحقیقات و با توجه به شکایت اولیای‌دم پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

متهم پای میز محاکمه رفت و یکبار دیگر اتهام قتل را رد کرد و مدعی شد نمی‌داند چه کسی مقتول را کشته‌ است و کسانی که می‌توانسته به عنوان مظنون معرفی کند فرار کرده‌اند.

 

متهم نتوانست به این سوال که چطور آخرین تماس مقتول با او بوده‌ است، پاسخ قانع کننده‌ای بدهد.

 

در نهایت هیات قضات وارد شور شدند و متهم را با توجه به جمیع مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم کردند.

 

رای دادگاه در دیوان عالی کشور در خصوص قصاص مورد تایید قرار گرفت اما از آنجایی که اتهام سرقت اموال یعنی گوشی موبایل هم به متهم وارد شده‌ بود که در این خصوص دادگاه تصمیم گیری نکرده‌پرونده با نقض رای یکبار دیگر به دادگاه ارسال شد.

 

متهم که این بار در خصوص سرقت مورد محاکمه قرار می‌گرفت اتهامش را دوباره رد کرد و گفت: من گوشی را خریداری کردم و از زن جوان سرقت نکرده‌ام.

 

مرد افغان نتوانست توضیح دهد گوشی را از چه کسی خریده و او را معرفی کند و فقط به این پاسخ که کسی که گوشی را فروخت فرار کرده‌است بسنده‌کرد.

 

در نهایت هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص نیز وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.