2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اعدام برای‌عاملان‌تجاوز به دختر جوان

اعدام برای‌عاملان‌تجاوز به دختر جوان

رسیدگی به این پرونده با شکایت دخترجوانی که مدعی شد از سوی دو جوان مورد تجاوز قرار گرفته‌است آغاز شد. این دختر گفت: مرد جوانی که از قبل می شناختم از من خواست تا با هم صحبت کنیم و من را سوار ماشینی کرد که دوستش هم در آن بود...

دوات آنلاین-پسران جوان که دختری را به بهانه گردش سوار ماشین کرده و او را مورد تجاوز قرار دادند به اعدام محکوم شدند و این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

 

به گزارش دوات آنلاین رسیدگی به این پرونده با شکایت دخترجوانی که مدعی شد از سوی دو جوان مورد تجاوز قرار گرفته‌است آغاز شد.

 

این دختر گفت: مرد جوانی که از قبل می شناختم از من خواست تا با هم صحبت کنیم و من را سوار ماشینی کرد که دوستش هم در آن بود. من به این مرد اعتماد داشتم چون او از آشنایان ما بود و چندین بار هم من را ازمحل کارم به خانه رسانده‌ بود اما روز حادثه او و دوستش من را به خانه ای متروکه بردند و در آنجا مورد آزار قرار دادند. آنها به خواهش های من توجهی نکردند و حتی چون مقاومت می‌کردم مجروح شدم. آنها با یکی از دوستان‌شان تماس گرفتند و او را هم دعوت کردند اما آن مرد وقتی وضعیت من را دید ناراحت شد و کمکم کرد که فرار کنم و من هم خودم را به پلیس رساندم.

 

دختر جوان بر اساس این شکایت به پزشکی قانونی منتقل شد و متخصصان بعد از بررسی اعلام کردند  او درست گفته و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است.

 

به این ترتیب پرونده با بازداشت دو متهم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد اما از آنجایی که دختر جوان به خواست خود سوار ماشین شده‌بود دادگاه شکایت او را قبول نکرد و رای بر برائت متهمان داد.

 

این رای مورد اعتراض شاکی قرار گرفت و در نهایت دیوان عالی کشور رای صادره را نقض کرد و پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه کیفری استان تهران بازگردانده شد.

 

این بار شعبه 5 دادگاه مسئول رسیدگی به این پرونده شد. در دور دوم محاکمه دخترجوان یکبار دیگر شکایت خود را مطرح کرد وتوضیح داد که این تجاوز چطور زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است.

 

او گفت: من به متهم ردیف اول اعتماد داشتم و به همین دلیل سوار ماشین شدم چون او از آشنایان ما بود و چندباری با هم بیرون رفته‌ بودیم و او هیچ رفتاربدی از خود نشان نداده‌ بود. او نه تنها خودش به من تجاوز کرد بلکه دوستش هم این کار را کرد. آنها از قبل نقشه کشیده‌بودند. آنها یک نفر دیگر را هم خبر کردند که به من تجاوز کند اما آن مرد به من کمک کرد که فرار کنم و من از او شکایتی ندارم.

 

متهم ردیف سوم گفته‌های این دختر را تایید کرد و گفت من شاهد تجاوز دوستانم به این دختر نبودم اما وقتی با او روبه‌رو شدم فهمیدم دختری با آبرو است که به زور مورد آزار قرار گرفته و سعی کردم کمک کنم فرار کند.

 

هرچند دو متهم دیگر همچنان اتهام تجاوز به عنف را قبول نکردند اما در نهایت قضات عمل آنها را تجاوز به عنف تشخیص دادند و هردو را به اعدام محکوم کردند.

 

این حکم در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.