2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
صحنه‌سازی برای قتل همسر دوم

صحنه‌سازی برای قتل همسر دوم

مرد میانسال که به خاطر شک، همسر دومش را به قتل رساند با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد. او 48 ساعت پس از دستگیری و در مقابل مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد.

دوات آنلاین-مرد میانسال که به خاطر شک، همسر دومش را به قتل رساند با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد. او 48 ساعت پس از دستگیری و در مقابل مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد.

 

چند روز قبل مرد میانسالی به اداره آگاهی دیلم رفت و سناریوی عجیبی را مطرح کرد. او گفت: شش روز قبل همراه دختر 15 ساله‌ام از همسر اولم به مسافرت رفتم. امروز که از سفر برگشتم، بعد از رساندن دخترم به خانه مادرش، برای دیدن همسر دومم به خانه او رفتم. هر چه زنگ زدم در را باز نکرد. زمانی که وارد خانه شدم با جسد خونین او مواجه شدم. در زمانی که من مسافرت بودم همسرم توسط فردی ناشناس به قتل رسیده است.

 

با اعلام قتل زن 28 ساله، تحقیقات بلافاصله از سوی ماموران پلیس استان بوشهر آغاز شد. با ورود به خانه ویلایی، ماموران با جسد خونین زن جوان در پذیرایی رو‌به‌رو شدند. متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را ضربات متعدد جسمی نوک تیز مانند چاقو عنوان کردند. این درحالی بود که زمان مرگ حدود 24 ساعت قبل عنوان شده بود.

 

سرنخی از جنایت

در تحقیقات صورت گرفته از سوی تیم جنایی، هیچ علایمی که نشان از ورود به عنف به خانه زن جوان دیده نشد. وسایل پذیرایی نیز در خانه به دست نیامد که نشان دهنده ورود مهمان ناخوانده به خانه قربانی جنایت داشته باشد.

 

از سویی چون وسیله‌ای هم از خانه به سرقت نرفته بود انگیزه قتل به خاطر سرقت نیز رنگ باخت. بهم ریختگی خانه حکایت از درگیری مقتول با عامل جنایت داشت. در تحقیقات میدانی کارآگاهان متوجه شدند که در زمان جنایت صدای فریاد زن جوان با مردی به گوش می‌رسیده است. این درحالی بود که شاهدی مدعی بود که شوهر مقتول را لحظاتی قبل از جنایت دیده است.

 

ردپای همسر دوم

باتوجه به این‌که قربانی همسر دوم مرد میانسال بود و از سویی دیگر طبق تحقیقات محلی آنها با هم اختلاف داشتند و هیچ رد وسرنخی از ورود فرد غریبه به داخل خانه به چشم نمی‌خورد، تمام این مدارک احتمال دست داشتن مرد میانسال در قتل همسرش را مطرح کرد. این درحالی بود که طبق مدارک بدست آمده در زمان جنایت، مرد میانسال ـ بابک ـ در دیلم حضور داشته و او بعد از قتل شهر را ترک کرده است.

 

با تجمیع مدارک و شواهد به‌دست آمده، بار دیگر تحقیقات از بابک صورت گرفت. او که همچنان مدعی بود از سرنوشت همسرش بی‌خبر است و نمی‌داند چه کسی او را به قتل رسانده، زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به‌ناچار لب به اعتراف گشود.

 

اعتراف به جنایت تلخ

مرد میانسال که خود را در برابر مدارک پلیسی می‌دید راز قتل همسر 28 ساله‌اش را این‌طور بیان کرد: چند سال قبل با فرانک ـ همسرم دومم ـ آشنا شدم. به او علاقه‌مند شده و برخلاف این‌که متاهل بودم با او ازدواج کردم. از همسر اولم یک دختر داشتم و از او هم بچه دو ساله‌ای دارم. مدتی که گذشت به همسر دومم مشکوک شدم.

 

او ادامه داد: تصور می‌کردم که او مواد مصرف می‌کند و گاهی اوقات نیز کارهایی انجام می‌دهد که به من نمی‌گوید. پنهان کاری‌های او و شکی که به جانم افتاده بود لحظه‌ای مرا آرام نمی‌گذاشت. روز حادثه با فرانک سر همین موضوع بحثمان شد. در یک لحظه عصبانیت به آشپزخانه رفتم و چاقویی از آنجا برداشتم. چند ضربه به او زدم و زمانی که به خودم آمدم همسرم خونین روی زمین افتاده بود. ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم، سریع از خانه خارج شدم. من قاتل بودم و بی‌شک پلیس سراغم می‌آمد. برای همین تصمیم گرفتم با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات را تغییر دهم.

 

نقشه‌ای برای تغییر مسیر تحقیقات

او ادامه داد: باید نقشه ام را طوری طراحی می‌کردم که انگار در زمان جنایت در شهر نبوده‌ام. به همین دلیل سراغ دخترم رفتم و او را با خود به خارج از شهر بردم. بعد از بازگشت هم به اداره آگاهی رفتم و مدعی شدم همسرم توسط فرد ناشناسی به قتل رسیده است. تصور نمی‌کردم نقشه حرفه‌ای که برای این جنایت طراحی کرده‌ام خیلی زود برملا شود‌. من کمتر از 48 ساعت پس از بازداشت و باتوجه به مدارک پلیسی به قتل همسرم اعتراف کردم.

 

با اعتراف متهم به قتل همسرش، او با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.