2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
اسیدپاشی پس از دیدن فیلم روی پرده سینما

اسیدپاشی پس از دیدن فیلم روی پرده سینما

متهم:پس از پایان فیلم بلافاصله مقداری اسید و همچنین چاقو و پنجه بوکس را خریداری کرده و با مراجعه به محل سکونت رامبد و خانواده اش در کمین پدر رامبد نشستم تا اینکه از منزل خارج شد...

دوات آنلاین-معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از اعترافات جدید متهم پرونده اسیدپاشی در منطقه باغ فیض خبر داد .

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر به دوات آنلاین گفت : ساعت 21:00 روز پنجم مهرماه سال جاری وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان 22 بهمن به کلانتری 140 باغ فیض اطلاع داده شد .

 

با حضور واحد گشت کلانتری در محل مشخص شد جوانی 19 ساله اقدام به اسیدپاشی بر روی صورت و بدن مردی حدودا 50 ساله کرده و در حالیکه پس از وارد کردن ضربه ی چاقو به ناحیه شکم و مجروح کردن این شخص از ناحیه صورت با استفاده از سلاح سرد پنجه بوکس قصد فرار از محل را داشته ، توسط اهالی محل وهمسایگان محاصره و نهایتا دستگیر شده است .

 

پرونده در پلیس آگاهی

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اسیدپاشی" و برابر هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم داسرای ناحیه 27 تهران ، متهم جهت انجام تحقیقات و مشخص شدن انگیزه ارتکاب به اسیدپاشی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

.

اظهارات شاکی پرونده

با انجام اقدامات درمانی و بهبودی نسبی شاکی پرونده ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به تحقیق از او پرداختند ؛ شاکی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برای آوردن پسرم از داخل پارک ، از منزل خارج شده بودم که یکی از دوستان پسرم که از قبل او را می شناختم به من نزدیک شد . ناگهان وی اقدام به پاشیدن محتویات داخل یک بطری ( اسید ) بر روی صوت و بدنم کرد ؛ در همین زمان ، با چاقو ضربه ای به پهلویم زد و همزمان با جسم سختی که در داخل دستش مشت کرده بود ( پنجه بوکس ) نیز چند ضربه به صورتم وارد کرد بگونه ای که از ناحیه صورت نیز دچار خونریزی شدید شدم و روی زمین افتادم .

 

اظهارات پسر شاکی پرونده

در همان تحقیقات اولیه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم یکی از دوستان نزدیک پسر شاکی ( رامبد ) است ؛ لذا تحقیقات از رامبد در دستور کار قرار گرفت و او در اظهاراتش با معرفی متهم به عنوان دوست نزدیکش به کارآگاهان گفت : " از حدود یک سال پیش بود که در داخل باشگاه ورزشی ویژه آموزش پارکو با جوانی بنام مازیار آشنا شدم ؛ در مدت زمان کوتاهی دوستی ما بسیار صمیمی و نزدیک شد بگونه ای که علاوه بر زمان باشگاه ، بیشتر اوقات شبانه روز را با یکدیگر سپری می کردیم ؛ همین موضوع باعث شده بود تا من از ادامه تحصیل خود غافل شوم و به همین علت اعضای خانواده بویژه پدرم با ادامه دوستی من با مازیار مخالفت کرد . پدرم دیگر اجاره نداد تا من به باشگاه ورزشی بروم و ارتباط من با مازیار را به شدت محدود کرد ؛ موضوع مخالفت خانواده بویژه پدرم را با مازیار مطرح کرده و از او خواستم تا مدتی به سراغ من نیاید تا اینکه شب حادثه متوجه شدم که مازیار روی صورت پدرم اسید پاشیده و او را با چاقو و پنجه بوکس مجروح کرده است " .

 

اعترافات متهم

مازیار در همان تحقیقات اولیه انگیزه خودش را انتقام گیری از پدر رامبد اعلام کرد و در خصوص شب حادثه به کارآگاهان گفت : " طی مدتی که من با رامبد دوست شده بودم ، بیشترِ اوقات خودم را با رامبد سپری می کردم و همین موضوع باعث شد تا من وابستگی زیادی به رامبد پیدا کنم ؛ زمانیکه اطلاع پیدا کردم پدر رامبد مانع ادامه دوستی من با او شده ، تصمیم به انتقام گرفتم اما جرأت اینکار را نداشتم تا اینکه شب حادثه به سینما رفتم . فیلم ویژه افراد بالای 13 سال بود  و صحنه های خشنی در داخل فیلم وجود داشت ؛ با دیدن صحنه های قدرت نمایی بار سلاح سرد توسط شخصیت اول فیلم جرأت پیدا کردم تا از پدر رامبد انتقام بگیرم ؛ پس از پایان  فیلم بلافاصله مقداری اسید و همچنین چاقو و پنجه بوکس را خریداری کرده و با مراجعه به محل سکونت رامبد و خانواده اش در کمین پدر رامبد نشستم تا اینکه از منزل خارج شد و ... " .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "متهم پرونده جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده ، با قرار قانونی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد ".  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.