2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درخواست فرزندان برای اعدام پدر

درخواست فرزندان برای اعدام پدر

گزارش این قتل را همسایه‌ها پیش از متهم به پلیس داده‌بودند آنها بعد از اینکه جسد زن جوان را پیدا کردند به ماموران گفتند که او احتمالا به دست شوهرش کشته شده‌است.

دوات آنلاین-فرزندان مردی که همسرش را به خاطر سوءظن به قتل رسانده‌است از دادگاه درخواست قصاص پدرشان را کردند.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم اوایل سال جاری بعد از اینکه همسرش را کشت از خانه متواری شد اما ساعاتی بعد خود را به ماموران تحویل داد.

 

این مرد به پلیس گفت: من همسرم را کشتم چون فکر می‌کردم به من خیانت کرده‌است.

 

گزارش این قتل را همسایه‌ها پیش از متهم به پلیس داده‌ بودند آنها بعد از اینکه جسد زن جوان را پیدا کردند به ماموران گفتند او احتمالا به دست شوهرش کشته شده‌ است.

 

یکی از فرزندان مقتول به ماموران گفت: پدر و مادرم مدتی بود که با هم جرو بحث داشتند البته پدرم مرد عصبانی بود و برای ما هم سخت گیری‌های زیادی می‌کرد اما هرگز فکر نمی‌کردیم دست به چنین کاری بزند.

 

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازداشت متهم او به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من همسرم را دوست داشتم اما مدتی بود که همسرم نسبت به من سرد شد‌ه‌ بود. به او گفتم چرا این طور رفتار می‌کنی جواب درستی به من نمی‌داد به همین خاطر به او مظنون شدم و فکر می‌کردم او با کسی رابطه دارد. چندبار در این باره با همسرم صحبت کردم اما او می‌گفت مقصرخودت هستی تو آدم عصبی و پرخاشگری هستی. من قبلا هم پرخاشگری می‌کردم اما همسرم با من کنار می‌آمد. چون می‌دانست که وضع روحی خوبی ندارم و مشکل عصبی دارم. اما این اواخر می گفت از دست من خسته شده‌ است.

 

متهم ادامه داد: روز حادثه به او گفتم باید به من بگوید با چه کسی ارتباط دارد و چرا این کار را می‌کند اما همسرم دوباره من را متهم به عصبی بودن کرد. سعی کردم با چاقو او را بترسانم و گفتم اگر نگویی تو را می‌کشم. همسرم نترسید و به من گفت هر کاری دوست داری بکن. او فکر نمی‌کرد من او را بزنم. واقعا هم قصدم زدن همسرم نبود. چنان عصبی بودم و از خود بی‌خود شده‌ بودم که نتوانستم خودم را کنترل کنم.

 

متهم در پاسخ به این سوال کهضربات را چطور  وارد کرد، گفت: من اصلا یادم نمی‌آید ضربات را چطور وارد کردم. اما قبول دارم که ضربات را من زدم.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد.

 

متهم در جلسه محاکمه بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد و اولیای‌دم بجز یکی از فرزندانش برای او درخواست قصاص کردند در جایگاه حاضر شد. او گفت: اتهام قتل را قبول دارم زنم پاکدامن و انسان شریفی بود من بیمار هستم وضعیت روانی درستی ندارم و به همین خاطر خطای به این بزرگی کردم.

 

مرد متهم گفت: من از فرزندانم درخواست بخشش دارم. بدی بزرگی در حق‌شان کردم و درخواست بخشش دارم.

 

با پایان جلسه رسیدگی هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.