2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
توزیع‌کنندگان الکل مسموم در شيراز دستگیر شدند

توزیع‌کنندگان الکل مسموم در شيراز دستگیر شدند

با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس، اعضای باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شيراز بازداشت شدند.

دوات آنلاین-فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس، اعضای باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شيراز بازداشت شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: با توجه به تبعات ناشی از تولید و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و در پي توقيف يك دستگاه كاميون و دستگيري 2 نفر و كشف يك هزار و 540 ليتر مشروبات الكلي سمي از بار آن در شيراز توسط ماموران پليس اطلاعات، شناسايي و پیگیری برای دستگيري عاملان اصلي توزيع الكل سمي در دستور كار پليس قرار گرفت.

 

وي با بيان اينكه در شيراز بر اثر مصرف مشروبات الكلي تاكنون 4 نفر فوت و 35 نفر مسموم شده اند، افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان فارس از نخستین لحظات وقوع این حادثه تحقیقات را آغاز کردند و آن را مورد پیگیری جدی قرار دادند.

 

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: ماموران پس از تحقيقات فني و تخصصي مطلع شدند كه 2 عامل و سركرده اصلي پخش مشروبات الكلي حامل مواد سمي "پتروليوم اتر" در يكي از استان هاي شمالي كشور  مخفي شده اند.

 

سردار گودرزي تصريح كرد: ماموران پليس اطلاعات با اخذ نيابت قضائي به آن استان اعزام و در يك عمليات ضربتي موفق شدند هر 2 متهم را دستگير و به استان فارس انتقال دهند.

 

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: متهمان سرکرده اصلی توزیع‌کننده مشروبات دست‌ساز سمي بودند، در بازجويي فني و تخصصي به جرم خود اقرار و پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.

 

سردار گودرزي در پايان هشدار داد: پليس استان فارس بدون اغماض با توزيع كنندگان مشروبات الكلي برابر قانون برخورد مي كند.

 

شايان ذكر است، برابر نظر مدير كل پزشكی قانوني استان فارس مصرف هر 10 سي سي از این مشروبات  مي تواند يك نفر را به كام مرگ بفرستد كه در واقع پليس با اقدام خود از مرگ 154 هزار نفر جلوگيري كرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.