2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مرگ یکی از مظنونین قتل خاشقجی در تصادفی مشکوک!

مرگ یکی از مظنونین قتل خاشقجی در تصادفی مشکوک!

بنابر اعلام منابع ترکیه‌ای، «مشعل سعد البوستانی» یکی از ۱۵ مظنون قتل جمال خاشقچی، در تصادفی مشکوک با خودرو کشته شده است.

دوات آنلاین-بنابر اعلام منابع ترکیه‌ای، «مشعل سعد البوستانی» یکی از ۱۵ مظنون قتل جمال خاشقچی، در تصادفی مشکوک با خودرو کشته شده است.

 

به گزارش روزنامه ترکیه‌ای ینی شفق، مشعل سعد البوستانی، یکی از 15 مظنونی که در ماجرای کشته شدن احتمالی جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول نقش داشته است، در یک تصادف مشکوک [در عربستان] کشته شده است.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است البوستانی که دارای درجه ستوانی از نیروی هوایی سلطنتی عربستان بود، احتمالا برای جلوگیری از برملا کردن جزئیاتی از این ماجرا کشته شده است.

 

هیچ جزئیاتی درباره چگونگی تصادف البوستانی در دست نیست. البوستانی در ساعت 1:45 دقیقه دوم اکتبر به وقت محلی وارد ترکیه شد. او در ابتدا ساعاتی را در گراندهتل وایندام، در نزدیکی کنسولگری عربستان اقامت داشت و در ساعت 9:46 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی با یک جت اختصاصی متعلق به شرکت هوایی اسکای پرایم، ترکیه را ترک کرد.

 

مقامات ترکیه اعلام کردند فایل صوتی و ویدئویی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد جمال خاشقجی در دوم اکتبر و پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده است. روز سه شنبه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد مقامات ترکیه موفق شدند هویت 5 تن از 15 مظنون به دست داشتن در ماجرای قتل خاشقجی را شناسایی کنند که براساس گفته آنها چهار نفر از آنها به دولت عربستان وابسته هستند. (جزئیات بیشتر)

 

خاشقجی آخرین بار در دوم اکتبر در زمان ورود به کنسولگری عربستان در استانبول دیده شد. او برای دریافت اسناد لازم برای ازدواج مجدد خود به کنسولگری مراجعه کرده بود.

 

منبع:yjc

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.