2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خلاصه سریال حوالی پاییز + مجموعه عکس

خلاصه سریال حوالی پاییز + مجموعه عکس

سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه ایرانی _عربی در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است.

دوات آنلاین-سریال حوالی پاییز که برای پخش بعد از دلدادگان در نظر گرفته شده حال و هوایی عاشقانه دارد و به نظر می‌رسد از ان دست سریال‌هایی است که در جذب مخاطب موفق خواهد بود.

 

سریال حوالی پاییز به تهیه کنندگی سعید پروینی و کارگردانی حسین نمازی است. حسین نمازی که مدرس کارگردانی است قبلا فیلم سینمایی آپاندیس را کارگردانی کرده بود.

 

این سریال پیش از این «بازگشت» نام داشت. سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه ایرانی _عربی در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی، براساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت برعهده داشته است.

 

در این سریال از یک بازیگر زن عرب هم در این سریال حضور دارد.

 

اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی و یک بازیگر لبنانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نرجس 1397/08/28
خیلی خوب بود سریال حوالی پاییز ممنون از شما خسته نباشید خداکنه بازهم پخش کنید
افشین 1397/08/26
باسلام و عرض خسته نباشید ما عاشق این سریال هستیم و از دیدن این سریال در کنار همسر و فرزندانم لذت میبریم طوری که اگر یک روز نبینیم ،کلافه می شویم و حتما پیگیر آن قسمت خواهیم بود.واقعا جالب بود و شخصیت های سریال هم عالی بودند مخصوصا رفتارشان در خانواده طبیعی و دلنشین بود، تبریک می گوییم به همه شما باتشکر فراوان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.