2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
رنگ سفید؛ یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای آشپزخانه

رنگ سفید؛ یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای آشپزخانه

اگر طرفدار رنگ سفید هستید از افراد خوش سلیقه و آسان‌گیر محسوب می‌شوید. رنگ سفید چند ویژگی‌ دارد. اول اینکه به راحتی می‌تواند ایراداتی که در بخش‌هایی از آشپزخانه وجود دارد و ناشی از ساخت آن است برطرف کند. دوم اینکه این رنگ به راحتی در دسترس است.

دوات آنلاین-رنگ سفید یکی از رنگهای پایه محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. این رنگ برای خانه‌های کوچک این روزهای شهرهای بزرگ بسیار مناسب است. رنگ سفید آشپزخانه را بزرگتر از حدی که هست نشان می‌دهد و ست کردن هر رنگ دیگری با آن بسیار راحت ‌است. شاید به همین دلیل است که به آن رنگ معجزه‌گر می‌گویند.

محمد طاهری دکوراتور درباره رنگ مناسب آشپزخانه به دوات آنلاین می‌گوید:

 

اگر طرفدار رنگ سفید هستید از افراد خوش سلیقه و آسان‌گیر محسوب می‌شوید. رنگ سفید چند ویژگی‌دارد. اول اینکه به راحتی می‌تواند ایراداتی که در بخش‌هایی از آشپزخانه وجود دارد و ناشی از ساخت آن است برطرف کند. دوم اینکه این رنگ به راحتی در دسترس است.

 

مساله مهم دیگری که درباره رنگ سفید وجود دارد و همین هم خانم‌ها را به آن علاقه‌مند می‌کند تمیز بودن این رنگ است. رنگ سفید لک‌ها و کثیفی‌ها را به راحتی نشان می‌دهد و از آنجایی که آشپز‌خانه محلی برای تهیه غذا و نگهداری مواد غذایی است پس باید از آن به خوبی مراقبت کرد تا تمیز باشد.

 

بنابراین رنگ سفید که بازتاب دهنده لکه‌هاست می‌تواند در تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه کمک کند.

با توجه به اینکه لوازم برقی آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی و یخچال و ... معمولا سفید است و رنگ سفید دربازار زیاد است بنابراین برای ست کردن با وسایل هم می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

از میز و صندلی سفید وسط آشپزخانه می‌توانید استفاده و زیبایی آن را دو چندان کنید. استفاده از گل‌های طبیعیکه رنگ سفید در آن قالب است از راههای دیگر زیبا کردن آشپزخانه‌ است . اگر هم قصد دارید رنگ دیگری به آن اضافه کنید باید بگویم به راحتی می‌توانید این کار را بکنید، طوسی، صورتی، آبی و....

 

کابینت سفید محبوب ترین نوع کابینت در دنیا است زیرا ظاهر ساده و شیکی به آشپزخانه می بخشد. کابینت های سفید هیچ وقت از مد نمی افتند و قدیمی نمی شوند. همچنین جزو رنگ هایی نیست که بعد از یک مدت تکراری و کسل کننده شود.

 

در آشپزخانه های سفیدرنگ اهمیت نورپردازی دوچندان می شود. آشپزخانه های سفید با نورپردازی حرفه ای کابینت, سقف و اپن زیباتر می شوند.

 

نورپردازی آشپزخانه باعث می شود فضا مدرن تر شود و جلوه آشپزخانه بیشتر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.