2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تعرض به 2زن توسط مرد مسافرکش

تعرض به 2زن توسط مرد مسافرکش

این دو زن یک سال قبل شکایت کردند و گفتند به عنوان مسافر سوار ماشین متهم شده بودند و زمانی که متوجه قصد مرد راننده برای تجاوز شدند سعی کردند او را از خود دور کنند اما مرد با گاز اشک‌آور به آنها حمله کرد.

دوات آنلاین-مردی که متهم است دو زن را مورد تعرض قرار داده‌است دیروز وقتی برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت گفت یکی از زنها وقتی سوار ماشین شده به او سلام کرده و این تصور را در او به وجود آورده که زن قصد برقراری رابطه با او را دارد.

 

به گزارش دوات آنلاین این دو زن یک سال قبل شکایت کردند و گفتند به عنوان مسافر سوار ماشین متهم شده بودند و زمانی که متوجه قصد مرد راننده برای تجاوز شدند سعی کردند او را از خود دور کنند اما مرد با گاز اشک‌آور به آنها حمله کرد.

 

با شناسایی مرد راننده او دستگیر شد. هرچند متهم ابتدا منکر همه چیز بود اما بعد اعتراف کرد به خاطر بارداری همسرش تحت فشار بوده‌ و به همین دلیل چنین رفتاری کرده ‌است.

 

پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد.   در ابتدای جلسه‌ای که دیروز برگزار شد تا به این پرونده رسیدگی شود، اولین زن در جایگاه قرار گرفت.

 

او که به شدت گریه می‌کرد گفت: من عقد کرده مردجوان و خوبی بودم بعد از این حادثه حالم به شدت بد بود و آنقدر پاپیچ شد تا گفتم چه شده‌ است کمک کرد شکایت کنم و در همه مراحل پرونده کنارم بود اما من را ترک کرد و گفت می‌دانم مشکل از تونیست اما نمی توانم با این مساله کناربیایم. بعد از این حادثه من خودکشی کردم و بیش از یک سال است که هر ماه پیش روانشناس می‌روم تا شاید کمی حالم بهتر شود اما هنوز هم هراس زیادی دارم. از اینکه سوار ماشین شوم می‌ترسم. فقط با فردی که راننده آشنا باشد بیرون می‌روم و زمانی که در ماشین تنها هستم درها را قفل می‌کنم. این مرد زندگی من را نابود کرد نمی‌توانم به این زندگی ادامه دهم.

 

او درباره روز تعرض گفت: من به‌عنوان مسافر سوار شدم روی صندلی عقب نشسته ‌بودم به محض اینکه سوار شدم سلام کردم کمی که راه رفتیم مرد راننده خواست به من تعرض کند التماس کردم و با جیغ‌ و داد سعی کردم جلوی او را بگیرم با گاز اشک‌آور به سمت من حمله کرد و بی‌حال شدم با این حال اجازه ندادم به من تجاوز کند.

 

سپس شاکی دوم شکایت خود را مطرح کرد. او گفت: با مادرشوهرم زندگی می‌کردیم بعد از این ماجرا خانواده شوهرم اصرار کردند او مرا طلاق بدهد اما شوهرم مقاومت کرد و آنها هم گفتند دیگر حق‌نداری در این خانه بمانی. خانواده شوهرم من را نمی‌خواهند و همین موضوع مشکلات شدیدی در زندگی من ایجاد کرده‌ است و همیشه تنش دارم. وضعیت روحی‌ام خراب و حالم بد است و آرامش ندارم و همیشه می‌ترسم.

 

او درباره تعرض گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین این مرد شدم. او به من حمله کرد با دست و پا زدن سعی کردم او را از خودم دور کنم اما فقط موفق شدم اجازه ندهم به من تجاوز کند.

 

سپس نوبت به متهم رسید. او اتهاماتش را رد کرد و گفت: من این اتهاماتی که می‌زنند را قبول ندارم. شاکی اول که من را متهم به تعرض می‌کند و مشکلات زندگی‌اش را به من نسبت می‌دهد خودش خواست که با من وارد رابطه شود او خودش به من سلام کرد.

 

در این هنگام زن شاکی عصبانی شد و در حالیکه همچنان گریه می‌کرد گفت: من وارد ماشین شدم و سلام کردم. من هیچ چیز دیگری نگفتم و این مرد دروغ می‌گوید من می‌خواستم با او رابطه داشته‌باشم.

 

متهم گفت: وقتی به من سلام کرد من هم فکر کردم می‌خواهد با من رابطه داشته ‌باشد ضمن اینکه گاز اشک‌آور نداشتم. شاکی دوم هم دروغ می‌گوید او فقط مسافر من بود و وقتی فهمیدم نمی‌خواهد با من رابطه داشته‌ باشد من هم اصراری نکردم. اگر مرد متجاوزی بودم به هر دوی آنها تجاوز می‌کردم غلبه‌کردن بر آنها کار سختی نبود.

 

در ادامه متهم گفت: من خیلی تحت فشار بودم. همسرم باردار بود و ماه نهم بارداری‌اش بود و نمی‌توانستم با او رابطه داشته ‌باشم. به همین دلیل هم احساس بدی داشتم و حالم خوب نبود. من زن و بچه‌ دارم حالا دو فرزند دارم. زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم به خاطر دو شکایتی که چیزی هم در آن نیست و من کاری نکردم زندگی‌ام از بین برود. هردو شاکی دروغ می‌گویند آنها خودشان می‌خواستند با من رابطه داشته‌ باشند که من قبول نکردم.

 

سپس وکیل مدافع او صحبت و درخواست کرد با توجه به اینکه تجاوزی انجام نگرفته ‌است متهم را تبرئه کنند.

 

در پایان هیات قضات وارد شور شدند وبا توجه به گفته‌های شاکیان و متهم و با توجه به اعترافات تلویحی او قرار وثیقه مرد متهم را به بازداشت تبدیل و او را به زندان منتقل کردند.

 

بنا به این گزارش تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.