2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رحمانی فضلی: سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست

رحمانی فضلی: سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست

در مجموع حدود 500 تا 600 هزار کارت سوخت در دست مردم است. پیشنهاد بود که کارت سوخت احیا شود و توسط مردم ساکن‌ آن مناطق، استفاده شود.

دوات آنلاین-وزیر کشور با اشاره به مطرح شدن سهمیه بنزین گفت: سهمیه‌بندی بنزین مطرح نیست.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 18 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به مسئله قاچاق سوخت، اظهار داشت: بحث سهمیه‌بندی مطرح نیست. مسئله قاچاق سوخت در جلسه شورای امنیت ملی و همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی و بیان شد که روزانه 10 تا 15 میلیون لیتر سوخت قاچاق می‌شود.

 

وی ادامه داد: در مجموع حدود 500 تا 600 هزار کارت سوخت در دست مردم است. پیشنهاد بود که کارت سوخت احیا شود و توسط مردم ساکن‌ آن مناطق، استفاده شود.

 

وزیر کشور در خصوص اربعین حسینی تصریح کرد: از سال گذشته و بعد از یک هفته پس از اربعین، ستاد اربعین تشکیل شد که سفر خوب، راحت و امنی با کمک 25 دستگاه اجرایی که در این ستاد هستند، انجام شود. امسال زیرساخت‌ها اعم از پارکینگ، جاده و بحث امنیت بهتر از سال گذشته در نظر گرفته شده و برنامه‌هایی که آماده شده نوید سفری خوب را می‌دهد.

 

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت ارز، با افزایش قیمت ویزا روبرو شدیم که سعی در کاهش این قیمت داریم. فعلا قیمت هر دلار 8هزار تومان در این باره وجود دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
1397/07/18
من یه چیزی از دولت یاد گرفتم و فهمیدم هر موقع مثلا گفتن ما مشکلی بابت میوه نداریم مطمئن باشید مشکل وجود داره و واسه بنزین هم همینطور مطمئنم میخوان عکس العمل مردم رو بسنجن تا واکنش ها علیه دولت به حداقل برسه... اول میگن قراره لیتری 2500 بشه بعد میگن نه همون لیتری 1500 خوبه اونوقت همه راضی و اعتراض ها هم به حداقل میرسه ...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.