2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بازیگر سریال دلدادگان به سوگ مادر نشست

بازیگر سریال دلدادگان به سوگ مادر نشست

مسعود دلخواه کارگردان سرشناس تئاتر و مدرس بازیگری کشورمان اولین بار در سال 85 نمایش جولیوس سزار را در تالار مولوی روی پرده برد و با این کار فعالیت هنری اش را در ایران آغاز کرد. دلخواه را این روزها در سریال دلدادگان با نقش عنایت در شبکه سه سیما می بینیم.

دوات آنلاین-مسعود دلخواه بازیگر سریال دلدادگان که نقش پدر هاتف را در سریال دلدادگان بازی می‌کند در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.

 

مسعود دلخواه کارگردان سرشناس تئاتر و مدرس بازیگری کشورمان اولین بار در سال 85 نمایش جولیوس سزار را در تالار مولوی روی پرده برد و با اینکار فعالیت هنریاش را در ایران آغاز کرد. او پیش از سال 85 در آمریکا تحصیل و کار میکرد. دلخواه را این روزها در سریال دلدادگان با نقش عنایت در شبکه سه سیما می بینیم.

 

بهاره رهنما بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرام درگذشت مادر این کارگردان و استاد بازیگری را تسلیت گفت.

 او نوشت :و چه اسم و چه رسم زیبایی داشت این مادر،”شاه زنان امیدواری” مادر استادم و کارگردان عزیزم دکتر “مسعود دلخواه “ به دیار باقی شتافت،روح این زن بی همتا ومادر مهربان قرین رحمت بی انتهای الهی باد،لطفا برای ارامش روح پاکش و صبوری خانواده محترم امیدواری و دلخواه دعا کنید،مراسم مربوطه در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.