2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تجاوز به دختر17ساله در جاده جاجرود

تجاوز به دختر17ساله در جاده جاجرود

روز حادثه به همراه مسعود و دايي اش سعید با خودروي شخصي به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت21 مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پيش آمده توانايي بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم .

دوات آنلاین-رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک متهم به همراه خواهرزاده اش در پرونده آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دختری 17 ساله خبر داد .

 

سرهنگ مرتضی نثاری در توضیح این خبر به دوات آنلاین گفت : روز 14 شهریور پرونده اي تحت عنوان فقدان دختری 17 ساله از کلانتري 127 نارمک به پايگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد .

 

پدر و مادر فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که دخترشان در مورخه 12 شهریور منزل را به مقصد منزل مادربزرگش ترک کرده و تاکنون مراجعه نداشته است .

 

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از يکي از دوستان فقدانی پرداختند . مریم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بيان داشت :" از چندی پیش فقدانی با جوانی بنام مسعود آشنا شده بود تا اینکه روز 13 شهریور  ....  با لباس های پاره و خوني به منزل ما آمد و البسه اش را در خانه ی ما تعويض کرد ؛ زمانیکه از ... در خصوص این وضعیت سؤال کردم فقدانی بيان داشت که دایی مسعود بنام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی تواند نزد خانواده اش بازگردد !! " .

 

با توجه به اظهارات مریم ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی شناسائي متهمین پرونده و بویژه پيدايش فقداني را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند .

 

با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی یک عمليات ضربتي موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید ( دایی مسعود ) شدند .

 

مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم ربایی  و آزار و اذیت فقدانی شد و مدعی شد که در ساعت 17:00 روز حادثه فقدانی را ملاقات نموده و در ساعت 21 از هم جدا شدند و ديگر اطلاعي از سرنوشت وي ندارد ؛ همچنين سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با فقداني ملاقاتی نداشته و او  را نديده است .

 

همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پليسي ، سرانجام فقدانی در تاريخ چهارم مهر به صورت بلامکان در یکی از پارک های منطقه شرق تهران شناسائي و جهت کشف زواياي پنهان پرونده به پايگاه چهارم منتقل شد .

 

فقدانی در اظهار خود عنوان داشت : روز حادثه به همراه مسعود و دايي اش سعید با خودروي شخصي به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ پس از آن در ساعت21  مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد اما بخاطر مشکلات پيش آمده توانايي بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم .

 

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز جهت ادامه رسيدگي به دادگاه کيفري استان تهران ارسال گرديد .  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.