2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نقش زن صیغه‌ای در یک پدرکشی

نقش زن صیغه‌ای در یک پدرکشی

جراح ارتوپد که دست به قتل پدرش زده و با رضایت اولیای دم با وثیقه آزاد شده بود در ویلایش خودکشی کرد.

دوات آنلاین-جراح ارتوپد که دست به قتل پدرش زده و با رضایت اولیای دم با وثیقه آزاد شده بود در ویلایش خودکشی کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین ۱۹ خرداد سال گذشته مرد ۷۰ ساله ای که از ناحیه سر مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان و قبل از آنکه به‌کما برود مدعی شد پسرش او را کتک زده است.

 

به دنبال این حادثه دختر پیرمرد به کلانتری رفت و از برادرش شکایت کرد و گفت: روز حادثه از طریق تماس همسایه‌ها از جریان باخبر شدم و خودم را خیلی سریع به بیمارستان رساندم. پدرم که هنوز نیمه جان بود گفت: کامران (برادرم) او را با بطری زده است.

 

این زن در ادامه تشریح کرد: پدرم همه زندگی‌اش را به پای برادرم ریخت و او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد، حتی اموالش را به نام برادرم کرد، اما او به جای تمام محبت‌های پدرم، اینطور جوابش را داد.  

 

این زن در ادامه دلیل این رفتار برادرش را آشنایی با زنی دانست و ادامه داد: برادرم مدتی قبل با زن جوانی به نام میترا عقد موقت کرده بود، از آنجا که پدرم همه اموالش را در اختیار کامران قرار داده بود به ناچار با او زندگی می‌کرد. اما انگار میترا به برادرم گفته بود که نمی‌تواند حضور پدرم را در خانه تحمل کند و از کامران خواسته بود پدرم را بیرون کند. کامران هم برای برآورده کردن درخواست همسر موقتش به پدرم گفته بود یا خانه را ترک کند، یا اینکه تمام سکه‌ها و پول‌های نقدش را در اختیار او قرار دهد تا اجازه ماندن در خانه را به او بدهد. اما پدرم قبول نکرده بود و گویا سر همین موضوع باهم درگیر شده بودند که کامران هم با بطری پدرم را زد.

 

با طرح شکایت این زن ابتدا پرونده در دادسرای ونک مورد رسیدگی قرار گرفت اما مظنون پرونده که جراح ارتوپد بود منکر درگیری فیزیکی با پدرش شد. با تشخیص مقام قضایی، تحقیقات پرونده ادامه داشت تا اینکه مدتی بعد پیرمرد روی تخت بیمارستان جان باخت.

 

با مرگ پیرمرد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات در این خصوص از سوی بازپرس جنایی ادامه یافت.

 

این بار متهم 46 ساله مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت و با انکار ضرب و شتم پدرش مدعی شد:روز حادثه برای تفریح با پدرم بیرون رفته بودیم که تعادلش را از دست داد و زمین خورد.

 

این مرد همچنین مدعی بود: من فقط با او جر و بحث کردم و ضربه‌‌ای به او نزدم و صدمه وارده به سر مقتول هم به روز جر و بحث ما مربوط نیست.

 

این ادعا‌ها در حالی بود که تکمیل تحقیقات خلاف گفته‌های او را ثابت می‌کرد. بنابراین او چاره‌ای جز اعتراف ندید و در نهایت در برابر بازپرس جنایی درگیری فیزیکی با پدر سالخورده‌اش و همچنین زدن سیلی و مشت به او را پذیرفت و با دستور بازپرس ویژه قتل روانه زندان شد.

در حالی که این مرد به اتهام قتل پدرش روبرو شده بود و مجازات او در صورت تکمیل تحقیقات و پایان روند قضایی قصاص بود، خواهرش با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرش گذشت کرد.

 

با رضایت اولیای دم، جراح ارتوپد با وثقیه از زندان آزاد شد اما مدتی قبل به خاطر عذاب وجدان در ویلایش در شمال به زندگی اش پایان داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.