2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
توضیحات آرش مجیدی درباره شخصیت مالک در سریال دلدادگان

توضیحات آرش مجیدی درباره شخصیت مالک در سریال دلدادگان

شخصیت مالک یکی از محوری ترین شخصیت‌های سرال دلدادگان است و به همین دلیل مخاطبان درباره او سوالات زیادی دارند. نقش مالک را در زمان گذشته یعنی فصل دوم آرش مجیدی بازی کرده و بازیگر این نقش در فصل‌های اول و سوم مسعود رایگان است.

دوات آنلاین-شخصیت مالک یکی از محوری ترین شخصیت‌های سرال دلدادگان است و به همین دلیل مخاطبان درباره او سوالات زیادی دارند. نقش مالک را در زمان گذشته یعنی فصل دوم آرش مجیدی بازی کرده و بازیگر این نقش در فصل‌های اول و سوم مسعود رایگان است.

 

آرش مجیدی به دلیل ابهامات مطرح‌شده درباره شخصیت مالک توضیحاتی را در اینستاگرامش منتشر کرده و به سوالات مخاطبان جواب داده. او نوشته است:

سلام ،ممنون از همه شما عزیزان که همراه و همدل هستین با مجموعه دلدادگان ، لازم دانستم پاسخگوی چند سئوالی باشم که شما عزیزان طرح نمودید .

 

یکی از مهم ترین چرائی ها این بود که به چه دلیل من و دیگر بازیگران فصل دوم عهده دار اجرای همان کاراکترها در فصل اول و سوم نبودیم .

 

فصل اول و سوم مجموعه ، چهل و پنج قسمت از شصت قسمت کل را در بر می گیرد و فصل دوم تنها پانزده قسمت بود . به شخصه معتقدم هیچ بازیگری توانائی این را ندارد که در طولانی مدت ( 45 قسمت ) ، عهده دار اجرای نقشی اصلی در سی تا چهل سال بعد باشد و بازهم تکرار میکنم برای 45 قسمت و نه 45 صحنه این نظر و اعتقاد شخص من می باشد .

 

دیگر سئوال این بود که شخصیت های قصه بخصوص مالک داستان در فصل اول و سوم ( زمان حال ) از نظر خلق و خو تفاوت هائی با مالک فصل دوم ( سال های 56تا 63 ) دارد .

 

سعی من در اجرای نقش مالک این بود که سیر تحول این کاراکتر را از آنچه در اولین قسمت فصل دوم شاهد بودید تا رسیدن به حال و هوای این شخصیت ( مالک ) در آخرین قسمت فصل دوم به نمایش بگذارم .

 

تغییر از مالکی پُر شر و شور به مالکی که در مسیر تحول قرار گرفته و رفته رفته روزگار ، آرامش و متانت نصیبش کرده .جناب مسعود رایگان بدرستی این شخصیت را جان بخشی نموده اند و اگر شما در این تغییر و تحول نقصانی دیده اید ، قطعا از کم تجربگی من بوده که به سلامت این کاراکتر را به مقصد نرسانده ام . و چرائی های دیگر ، مثلا چرا مالک و مرضیه ، فرزانه را نمی شناسند ؟ و یا توجه اتان درگیر داستان جوانان قصه و سرنوشت آنهاست و ...

 

عزیزان دل ، صبور باشید و از قصه ای که با قلم توانای نویسندگان و اجرای خلاقانه کارگردان تجسم یافته حظ ببرید .مطمئن هستم تا انتهای این مجموعه به تمامی سئوال ها و کنجکاوی های شما پاسخ داده خواهد شد .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.