2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رونالدو به یک مورد تجاوزدیگردرلاس‌وگاس متهم شد

رونالدو به یک مورد تجاوزدیگردرلاس‌وگاس متهم شد

کریستیانو رونالدو با دردسری تازه مواجه شده و هنوز پرونده زنی که مدعی بود رونالدو به او تجاوز کرده به جایی نرسیده که او به یک مورد تجاوز دیگر هم متهم شد.

دوات آنلاین-کریستیانو رونالدو با دردسری تازه مواجه شده و هنوز پرونده زنی که مدعی بود رونالدو به او تجاوز کرده به جایی نرسیده که او به یک مورد تجاوز دیگر هم متهم شد.

 

در هفته های اخیر ماجرای اتهام تجاوز جنسی رونالدو به زنی آمریکایی به نام کاترین مایورگا بحث های زیادی را به دنبال داشته است. اما در جدیدترین اتفاق مربوط به این ماجرا لزلی استووال، وکیل مایورگا، کریستیانو رونالدو را متهم کرده که یک مورد آزارجنسی دیگر هم داشته است. براساس گزارش روزنامه انگلیسی میل آن ساندی، استووال در این مورد گفته است: « از یک طرف یک زن با من تماس گرفته شده که ادعا می کند او هم تجربه ای مشابه ( تجاوز جنسی) از سوی رونالدو داشته است».

 

استووال در صحبت های خود به نام این زن اشاره ای نکرده اما اعلام کرده که جزئیات این مسئله را با پلیس لاس وگاس آمریکا در میان خواهد گذاشت تا پیگیری شود. پلیس لاس وگاس اخیرا پرونده ای مربوط به شکایت مایورگا از رونالدو به اتهام تجاوز به او در یک هتل در سال ۲۰۰۹ را بازگشایی کرده است و حالا مسئله اتهام جدید یک زن دیگر، می تواند پرونده شکایت از رونالدو را وارد ابعاد تازه ای کند البته ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس چنین مسئله ای را به کلی تکذیب می کند و در پیام هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده از بی گناهی خود گفته و نوشته که وجدانش آرام است.

 

رونالدو در پیامی در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: « من با قاطعیت این اتهاماتی که علیه من مطرح شده را تکذیب می کنم. تجاوز یک جنایت نابخشودنی است که با هرچه من به آن باور دارم در تناقض است. اگرچه تمایل زیادی دارم که نامم پاک شود اما نمی خواهم که طیف رسانه هایی را تغذیه کنم که از سوی افرادی اداره می شوند که می خواهند به قیمت نام من خودشان را بالا بکشند». او همچنین نوشت: « وجدان پاکم این اجازه را به من می دهد که با آرامش صبر کنم و منتظر نتایج تحقیقات در این زمینه باشم».

 

اتهامات اخیر به رونالدو واکنش های زیادی را به دنبال داشته است. فدراسیون فوتبال پرتغال حمایت کامل خود از این بازیکن را اعلام کرد. همچنین باشگاه یوونتوس در این زمینه در پیام هایی در فضای مجازی نوشت: « کریستیانو رونالدو در ماههای اخیر نشان داده که چقدر حرفه ای و وقف کارش بوده و این مسئله مورد تحسین همه یوونتوسی ها است. این قضایای مورد ادعا که تقریبا مربوط به ده سال پیش است، این عقیده ما در مورد رونالدو را تغییر نمی دهد. عقیده ای که همه کسانی که با این قهرمان بزرگ ارتباط داشته اند، آن را باور دارند».

 

البته این پیام باشگاه یوونتوس انتقاداتی را در رسانه های ورزشی به دنبال داشت. دنیل استوری، روزنامه نگار معروف انگلیسی در این مورد نوشت: « به نظر نمی رسد که عقیده در مورد اتهامات به این بزرگی، چندان سودمند باشد، بخصوص که در شبکه های اجتماعی هم مطرح شود.اما باشگاه یوونتوس در این مورد شکی به خود راه نمی دهد که اتهامات باعث تغییر عقیده شان در مورد این « قهرمان بزرگ» شود. نهایتا مسئله ناراحت کننده تر این است که طوری از اتفاق ۱۰ سال پیش سخن گفته می شود که گویا اگر این زمان باعث شود که چنین اتهامی کم رنگ شود. چنین حمایتی بسیار ضعیف و فاقد هرگونه شرافت است».

 

با این حال، به نظر می رسد که رونالدو و یوونتوس در تلاشند تا تمرکز خود را بر روی مسابقات شان بگذارند. در هفته های که رونالدو توانست دوباره گل زنی کند، سرمربی اش یعنی ماسیمیلیانو آلگری با تاکید بر اینکه حال این مهاجم ۳۳ ساله خوب است، اخطار داد که یوونتوس باید از رونالدو محافظت کند.

 

همچنین آنتونیو کاستا ، نخست وزیر پرتغال به جدیدترین چهره برجسته ای تبدیل شده که حمایت از رونالدو را اعلام می کند. کاستا با تاکید بر اینکه رونالدو فوتبالیستی فوق العاده است، از او اعلام حمایت کرد. با وجود این حمایت ها اما اتهامات اخیر ضربه زیادی به چهره رونالدو خارج از مستطیل سبز زده است. بازی ویدئویی معروف فیفا ۱۹ اخیرا تصویر رونالدو را از پوستر این بازی در فضای مجازی حذف کرد. این در حالی است که رونالدو پیش از این ستاره اصلی روی پوستر طراحی شده توسط شرکت ای ای اسپورتس برای این بازی در سال ۲۰۰۹ و در نسخه های فروخته شده بوده است.

 

طبق گزارش بی بی سی، سهام باشگاه یوونتوس هم از زمان طرح این اتهام با ۱۰درصد کاهش روبرو بوده.  انتقادات به نحوه برخورد این باشگاه و جمع کردن این قضیه در این کاهش چشمگیر سهام این باشگاه ایتالیایی نقش به سزایی داشته است. همچنین نایک، شرکت غول آسای البسه ورزشی که با رونالدو قراردادی تبلیغاتی دارد، در واکنشی از نگرانی عمیق خود نسبت به این اتهامات در مورد رونالدو خبر داده است. گفته می شود که ارزش قرارداد رونالدو با این شرکت آمریکایی ۱ میلیارد دلار است و حالا این قرارداد در معرض خطر قرار گرفته است.

 

رونالدو فعلا به اتهامات جدید واکنشی نشان نداده است. او برای مدتی فرصت استراحت دارد و در مستطیل سبز ظاهر نخواهد شد چرا که وقفه ناشی از بازی های ملی در پیش است و این بازیکن طبق خواسته خود فعلا در اردوی تیم ملی پرتغال حاضر نخواهد شد.

 

منبع: تابناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.