2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
پول جریمه خودروها چه می‌شود؟

پول جریمه خودروها چه می‌شود؟

سردار رحیمی: جرائمی که در داخل شهر اتفاق می افتد و توسط پلیس انجام می شود، تماماً به خزانه دولت می رود و هیچ ربطی به پلیس ندارد.

دوات آنلاین- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پول جریمه خودروها به حساب پلیس واریز نمی شود.

 

سردار حسین رحیمی در حاشیه صبحگاه مشترک یگان های نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا سهمی از جریمه ها به حساب پلیس واریز می شود، اظهار کرد: جرائمی که در داخل شهر اتفاق می افتد و توسط پلیس انجام می شود، تماماً به خزانه دولت می رود و هیچ ربطی به پلیس ندارد، دولت باید سهمی را در رابطه با جرایمی که داخل شهر اتفاق می افتد، به شهرداری ها و در رابطه با خارج شهر، به وزارت راه بدهد، آنها نیز در رابطه با بهبود وضعیت راهها، نقاط حادثه خیز، گذاشتن المان های ترافیکی و... اقدام کنند.

 

رئیس پلیس پایتخت در رابطه با دیدار با نمایندگان تهران، گفت: در این دیدار گزارشی از اقدامات، عملکردها و کارهایی که توسط نیروی انتظامی در تهران بزرگ انجام می شود نکاتی ارائه شد، تمامی نمایندگان از تلاشهای نیروی انتظامی در تهران بزرگ تقدیر و تشکر کردند و به سئوالات آنها پاسخ داده شد، نمایندگان بازدیدی از پلیس ۱۱۰ و مرکز فرماندهی کنترل مرکز بزرگ و هوشمند ترافیک که در حال آماده شدن است، دادند، این مرکز تقریبا بزرگترین مرکز کنترل ترافیک کشور است.

 

سردار رحیمی در رابطه با مزیت افتتاح مرکز کنترل ترافیک، متذکر شد: میزان خودروهای موجود در تهران چهار برابر حجم خیابان ها است، اول مهر بالغ بر ۵۰ درصد تردد در بزرگراه ها افزایش پیدا کرد اما به هیچ عنوان نگذاشتیم مشکل جدی ترافیکی ایجاد شود، اکنون در ۶ ماهه دوم پلیس کار سختی در حوزه راهنمایی و رانندگی دارد و تلاش داریم که مشکلی برای مردم ایجاد نشود، چند سال قبل تهران مکرراً قفل می شد اما در یکی دو سال گذشته با تدابیر انجام شده نگذاشتیم بحث قفل شدن معابر اتفاق بی افتد.

 

وی افزود: در بعضی مواقع که موضوعات خاصی به وجود می آید و تردد مسئولان خارجی را داریم، مشکلات ترافیکی به وجود می آید اما ترافیک تهران را به طور کلان نگاه می کنیم، افرادی که در مرکز کنترل در حال هدایت و مدیریت ترافیک هستند، ترافیک را به صورت کل می بینند.

 

سردار رحیمی در رابطه با بحث کمین ماموران برای متوقف کردن خودروها و موتورسیکلت ها، متذکر شد: تأکید می کنم در شهر تهران کمین ممنوع است اگر بنده متوجه این موضوع شوم و کسی در تماس با موضوع ۱۹۷ موردی را با مشخصات کامل اعلام کند، با مامور خاطی برخورد می شود.

 

منبع: مهر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.