2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عاقبت دوستي با دختر خياباني

عاقبت دوستي با دختر خياباني

پسر جوان که طی دوستی با یک دختر خیابانی یکی از هم محله ای های خود را به خانه اش کشانده و کتک زده و از او فیلمبرداری کرده بود در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ماجرای اتهام انتسابی خود را تشریح کرد.

دوات آنلاین-دو پسر جوان كه طي دوستي با يك دختر خياباني با يكديگر درگير شده بودند به عنوان شاكي و متهم امروز صبح در دادسراي جنايي تهران به طرح شكايت پرداختند.

 

کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی تهران بزرگ، متهم 22 ساله ای را به دادسرای جنایی تهران منتقل کردند.

 

این پسر جوان که طی دوستی با یک دختر خیابانی یکی از هم محله ای های خود را به خانه اش کشانده و کتک زده و از او فیلمبرداری کرده بود در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ماجرای اتهام انتسابی خود را تشریح کرد.

 

شاکی که هم زمان با متهم در دادسرا حضور یافته بود گفت: من با دختری آشنا شده بودم و مدتی بود با هم رفت و آمد داشتیم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم. این پسر با او دوست شده بود و وقتی که دوستش به من زنگ زد نمی دانستم ماجرا چیست و فقط رفتم که با متهم صحبت کنم.

 

این مرد ادامه داد: وقتی سر قرار رفتم او مرا به زور به داخل خانه اش برد و در آنجا نیز دوستش را که به من زنگ زده بود را با قمه تهدید کرد و دوستش از خانه متواری شد و پلیس را خبر کرد وگرنه  معلوم نبود چه بلاهایی می خواست سر من بیاورد.

 

وی ادامه داد:‌ در خانه اش مرا کتک زد و از من فیلم گرفت در حالیکه لباس هایم را در آورده بود و دائما با یک قمه مرا تهدید می کرد.

 

متهم اما این ادعاهای شاکی را انکار کرد و گفت: من با آن دختر خانم که ایشان ادعای آشنایی می کند نامزد بودم و او به من گفته بود که این پسر به من تجاوز کرده است.

 

وی ادامه داد: از شاکی خواستم به آنجا بیاید تا با هم صحبت کنیم و هیچ کاری هم با او نکردم. بلکه فقط صحبت دوستانه ای بین مان رد و بدل شد و ادعاهای شاکی دروغ می باشد. اگر ماموران کلانتری آن روز نمی آمدند و مرا بازداشت نمی کردند هیچوقت کار به اینجا نمی کشید.

 

متهم در زمینه آشنایی خود با معشوقه اش نیز گفت: با دختر جوانی که این آقا او را آزار و اذیت کرده بود از مدتی پیش آشنا شده بودم و او یک دختر بی سرپناه بود. مهر او از همان اول که دیدمش به دلم نشسته بود و از اینکه این آقا با او چنان کاری را کرده بود خیلی ناراحت بودم.

 

وی افزود: اما حالا فهمیده ام که او یک دختر خیابانی است که من اشتباها قصد داشتم با او ازدواج کنم و حالا هم که مرا دستگیر کرده اند اصلا هیچ سراغی از من که قرار بود با او ازدواج کنم نمی گیرد در حالیکه حدودا دو هفته است بازداشت شده ام.

 

در انتها با دستور بازپرس کامران رضوانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران، متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار ماموران اداره شانزدهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

منبع: فارس

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.