2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اعترافات قاتل همسر و 2کودک

اعترافات قاتل همسر و 2کودک

بر اساس محتویات پرونده سال 94 ماموران پلیس با تماس تلفنی فردی متوجه شدند که مادر و دو فرزند در یک خانه به قتل رسیده‌اند و بوی تعفن اجساد در خانه پیچیده‌ است،

دوات آنلاین-اختلاف با باجناق برسر پول انگیزه ای بود که مرد معتاد برای قتل فجیع همسر و دو فرزندش عنوان کرد و مدعی شد از کرده خودش به شدت پشیمان است.

 

به گزارش دوات آنلاین این متهم 34 ساله که سه سال قبل بعد از درگیری لفظی با همسرش او را خفه کرده و سپس به سراغ دو فرزند خرسالش رفته و آنها را نیز زیر مشت و لگد به قتل رسانده و اجسادشان ر ا پنهان کرده‌بود دیروز وقتی در برابر قضات قرار گرفت گفت: من به قتل اعتراف کردم اما چون معتاد بودم کسی حرفم را باور نمی‌کرد.

 

بر اساس محتویات پرونده سال 94 ماموران پلیس با تماس تلفنی فردی متوجه شدند که مادر و دو فرزند در یک خانه به قتل رسیده‌اند و بوی تعفن اجساد در خانه پیچیده‌ است،  با حضور ماموران کلانتری خانی‌آباد در محل حادثه ، آنها با جسد زن 20 ساله در کمد دیواری و دو پسر خردسال دو ساله و 20 روزه‌اش در دو ساک جداگانه رو به رو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی، تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ زن جوان و دو کودکش آغاز شد.

 

پزشک جنایی با معاینه اولیه جسد اعلام کرد 10 روز از جنایت می‌گذرد و همگی به علت اصابت جسم سخت به سرشان جان خود را ازدست داده‌اند.

 

تحقیقات از صاحبخانه مقتولان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، آغاز شد . او گفت: میلاد، همراه همسر و فرزندانش چند سالی است که مستاجر من هستند. مرد خانواده اعتیاد به مواد مخدر دارد و اجاره‌اش را به‌سختی و با تاخیر پرداخت می‌کند. حدود 10 روز قبل، مرد همسایه باردیگر با همسرش درگیر شد و ما فکر کردیم مثل همیشه او خمار شده است. دقایقی بعد سر‌وصدای آنها آرام شد و میلاد یک ساعت بعد با مراجعه به در خانه‌ام، اقدام به شکستن در آپارتمان و ایجاد سر و صدا کرد. من هم پس از تماس با پلیس از مرد مستاجر شکایت کردم و او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای بعثت دستگیر و به بازداشتگاه فشافویه منتقل شد.

وی اضافه کرد: چند روزی از خانواده او خبر نداشتیم و فکر می‌کردم آنها به خاطر این کار میلاد به خانه اقوام رفته‌اند. تا این که ساعتی قبل مردی جوان اینجا آمد و مشغول قفل کردن در آپارتمان آنها شد. وقتی به او اعتراض کردم، مرد ناشناس خود را باجناق مستاجرم معرفی کرد و مدعی شد میلاد از او خواسته به خاطر پول‌های موجود در خانه در آپارتمان را قفل کند. وقتی برای بررسی موضوع به آپارتمان میلاد رفتیم با بوی تعفن شدید مواجه شدیم. پس از جست‌وجو موفق شدیم اجساد را در کمد دیواری پیدا کنیم. همچنین در اتاق خواب یک طناب دار وجود داشت .

 

با تائید اظهارات مرد صاحبخانه توسط باجناق میلاد، تیم جنایی برای تحقیق از میلاد، در بازداشتگاه پلیس در فشافویه حاضر شدند و میلاد را مورد بازجویی قرار دادند، او با اعتراف به قتل همسر و دو فرزندش گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارم. من همسر و فرزندانم را دوست داشتم اما فشار زندگی باعث شد به علت اختلاف با همسرم، تصمیم به قتل او و دو پسرم بگیرم.

 

با توجه به گفته‌های متهم کیفرخواست به اتهام سه قتل برای او صادر شد. متهم که برای پاسخگویی به سه فقره قتل در دادگاه حاضر شده‌بود بعد از اینکه با درخواست قصاص از سوی پدر و مادر همسرش مواجه شد اتهام قتل را قبول کرد و گفت: خانواده همسرم خیلی خانواده خوبی هستند من خیلی دوستشان دارم اما با باجناقم اختلاف داشتم چون از او پول قرض گرفته‌‌بودم و نمی‌توانستم آن را پس بدهم به همین دلیل تحت فشار بودم.

 

روز حادثه با باجناقم بحث کرده‌ بودم به خانه آمدم و متوجه شدم مادرزنم هم زنگ زده و خواسته که پول باجناقم را پس بدهم. همسرم سر این موضوع با من درگیر شد و جرو بحث کردیم آنقدر عصبانی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم زنم را کتک زدم و  کشتم. بعد هم دو فرزندم را کشتم. اصلا کارهایم دست خودم نبودم و عصبانی بودم. شیشه کشیدم و از حال خودم خارج شدم.

 

عربده‌کشی می‌کردم و می‌گفتم که من زن و بچه‌ام را کشته‌ام اما کسی حرفم را باور نکرد و بعد هم من را دستگیر کردند و بردند. در کلانتری هم گفتم من زن و بچه‌ام را کشتم. فکر کردند در توهم شیشه هستم. حرفم را باور نکردند. به هرکسی که می‌رسیدم می‌گفتم اما حرفم را قبول نمی‌کردند تا اینکه به خواهرزنم گفتم به خانه ما برود و در را قفل کند که بعد متوجه شدم خواهرزنم شوهرش را فرستاده وموضوع لو رفته ‌است.

 

بعد از گفته‌های متهم وکیل مدافع او در جایگاه قرار گفت و دفاعیات خود را مطرح کرد با پایان جلسه رسیدگی هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.