2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار دختری به بهانه مشاوره تحصیلی

آزار دختری به بهانه مشاوره تحصیلی

با اعتراف صریح متهم به فریب شاکی و اقدام به آزار و اذیت او ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم روانه زندان شد .

دوات آنلاین-معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، از دستگیری متهمی خبر داد که  در پوشش ارائه مشاوره درسی خانم جوانی را فریب داده و در ادامه با ضرب و شتم وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است .

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : پرونده ای با شکایت خانمي به هويت مشخص ( 18 ساله) از شعبه هشتم دادگاه کيفري يک استان تهران مبني بر آزار و اذیت به اداره شانزدهم پليس آگاهي ارجاع شد که در آن شاکی پرونده عنوان داشت توسط شخصی که برای مشاوره تحصیلی به منزل وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد : پس از اتمام آزمون کنکور سراسري شخصي بنام محمود که جهت مشاوره تعيين رشته با منزلمان تماسهاي زيادي داشته و حق الزحمه خود را نيز به صورت کامل دريافت کرده است ، جهت تعيين رشته کنکور دانشگاه با بنده تماس گرفت و با ارسال پيغام هاي متعدد در تلگرام و به بهانه ملاقات جهت تعیین رشته مرا به خانه اش در خيابان پاسداران کشاند و در آنجا با خوراندن آب ميوه مسموم و ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد .

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت محمود ( 34 ساله ) در خیابان پاسداران اطلاع پیدا کردند که وی به صورت ناگهانی از این متواری شده است ؛ لذا اقدامات پلیسی ومراقبت های نامحسوس از محل زندگی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و نهایتا متهم در زمان مراجعه به محل سکونتش در اقدامی غافلیگرانه و قبل از هرگونه اقدام برای فرار دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی و لیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به فریب شاکی و اقدام به آزار و اذیت او ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم روانه زندان شد .  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.