2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عشق سیاه به جنایت انجامید

عشق سیاه به جنایت انجامید

متهم که جوانی 25 ساله‌ است بعد از دستگیری اعتراف کرد از زمانی که 18 ساله بوده با ثریا دوست شده و قرار بر ازدواج داشته‌اند به همین دلیل هم نقشه قتل را هر دو طراحی و مرد جوان اجرا کرده‌ است.

دوات آنلاین-عشق ممنوع زن جوان به پسری کم‌ سن وقتی رو شد که به نقشه‌ای مشترک برای از بین بردن همسر انجامید و آنها شوهر را به قتل رساندند.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که جوانی 25 ساله‌است بعد از دستگیری اعتراف کرد از زمانی که 18 ساله بوده با ثریا زن جوان دوست شده و قرار بر ازدواج داشته‌اند به همین دلیل هم نقشه قتل را هر دو طراحی و مرد جوان اجرا کرده‌است.

 

تابستان سال 94 ماموران متوجه درگیری خونینی در یک خانه شدند که در این درگیری مردی به قتل رسیده ‌بود. وقتی پلیس به خانه این مرد رفت جسد مرد جوان را غرق در خون پیدا کرد.

 

هرچند همسر او می گفت نمی‌داند چه کسی و چطور وارد خانه شده و شوهرش صدرا را کشته است اما در ادامه تحقیقات مشخص شد ثریا از مدتی قبل با مردی رابطه داشته و اختلافاتی نیز با شوهرش داشته ‌است.

 

به این ترتیب زن جوان بازداشت شد و در نهایت اعتراف کرد قتل کار جوان مورد علاقه‌اش به نام یونس ‌است.

 

او در توضیح ماجرا گفت: ما در گرگان زندگی می‌کردیم مدتی بود که من با پسرجوانی دوست شده‌ بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم. کم کم به هم علاقه‌مند شدیم به خاطر بی‌توجهی‌های شوهرم من به آن مرد دل بستم و زمانی که یونس وارد زندگی‌ام شد رابطه‌ام با شوهرم به شدت سرد شد اما از آنجایی که بچه داشتم نمی‌توانستم از او جدا شوم.

 

رابطه پنهانی ما ادامه داشت تا اینکه شوهرم متوجه شد و درگیری شدیدی بین ما درست شد. شوهرم یک روز تصمیم گرفت ما به تهران بیایم البته از من خواست رابطه‌ام را با یونس قطع کنم و تهدید کرد اگر این کار را نکنم من را طلاق می‌دهد. به خاطر فرزندم قبول کردم و بعد هم که به تهران آمدیم دیگر رابطه‌ای با یونس نداشتم اما شوهرم شماره تلفن او را داشت و من می‌دانستم با هم در تماس هستند تا اینکه روز حادثه بیرون از خانه بودم به محض اینکه رسیدم دیدم شوهرم چاقو خورده و مرده‌ است.

 

وقتی یونس مرد مورد علاقه ثریا بازداشت شد از نقش ثریا در این قتل پرده برداشت و گفت: ثریا چندبار با من تماس گرفت و ابراز دلتنگی کرد او گفت من تو را دوست دارم و حالا که از شهرمان دور شدیم و نمی‌توانم تو را ببینم حالم بد است از من خواست به تهران بیایم و قراری بگذاریم. در قراری که با هم داشتیم به من گفت برای اینکه همیشه با هم باشیم بهتر است شوهر او را از سر راه برداریم و با هم ازدواج کنیم. به همین خاطر من هم قبول کردم. روز حادثه او در خانه را باز گذاشت. من وارد خانه شدم و صدرا را غافلگیر کردم و به قتل رساندم. بعد هم فرار کردم. قرار بود بگوییم غریبه این کار را کرده‌ است اما پلیس متوجه شد.

 

هرچند ثریا این گفته‌ها را رد کرد اما در نهایت کیفرخواست علیه هر دو متهم به اتهام زنای محصنه و قتل برای یونس و زنای محصنه و معاونت در قتل برای ثریا صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. قرار بود متهمان روز گذشته پای میز محاکمه بروند که به دلیل حاضر نشدن وکیل متهمان جلسه رسیدگی به بعد موکول شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.