2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
لباس عروس مدل ماهی مناسب برای دخترهای خوش هیکل

لباس عروس مدل ماهی مناسب برای دخترهای خوش هیکل

لباس‌های پف‌دار مخصوص پرنسس‌های است و زنان اشرافی از آن استفاده می‌کردند از آنجایی که مردم عادی توان خرید و پوشیدن چنین لباسهایی را نداشتند بنابراین لباسهای عروس که یک شب متفاوت در زندگی است شبیه به لباس پرنسس‌ها دوخته می‌شد.

دوات آنلاین-لباس عروس همیشه یکی از مهمترین لباسهایی است که دختران به آن فکر می کنند. هیچ‌ دختری در جهان نیست که به لباس عروس فکر نکرده‌باشد. به اینکه اگر یک روز عروس شد می‌خواهد لباس عروس پفی بپوشد یا ساده. دختران خودشان را در هرکدام از این لباسها تصور کنند.

 

نازی امینی طراحی مد و لباس به دوات آنلاین می گوید:

 

لباس رایج عروس لباسهای بلند و پف‌دار است که عموم دخترها از آن استفاده می‌کنند. لباسهای پف‌دار مخصوص پرنسس‌های  بوده و زنان دربار از آن استفاده می‌کردند از آنجایی که مردم عادی توان خرید و پوشیدن چنین لباسهایی را نداشتند بنابراین لباسهای عروس که یک شب متفاوت در زندگی است شبیه به لباس پرنسس‌ها دوخته می‌شد. اما در دنیای مدرن مدلهای دیگری هم بر ای لباس عروس طراحی شده لباس عروس‌های کوتاه، لباس عروسهای مدل ماهی، لباس عروسهای بدون تور و ....

بسیاری از دخترهای عاشق لباس عروس های پف دار هستند طوری که معتقدند هرچه پف لباس عروس بیشتر باشد زیباتر است اما برخی از دختران امروزی که سلیقه های خاص تری دارند لباس عروس های بدون پف را ترجیح میدهند.

 

لباس عروس های بدون پف بین اروپایی ها نیز پرطرفدار است و اگر دیده باشید کم پیش می آید آن ها لباس عروس پف دار بپوشند.

 

لباس عروس های بدون پف مدل ماهی هستند و بهتر است اگر اندام متناسبی دارید آن ها را انتخاب کنید،

 

لباس عروس هایی که پف ندارند برای خانم های چاق مناسب نیستند. لباس عروس های مدل ماهی و بدون پف مدل های متنوعی دارند از جمله دکلته، آستین دار، دنباله دار، آستین دار و ... که انتخاب آن ها سلیقه ای است.

 

لباسهای مدل ماهی اندام شما را کشیده و قدتان را بلند‌تر نشان می‌دهد. این مدل لباس روی زیبایی‌های اندام شما تاکید دارد. کمر باریک و پاهای کشیده در این لباس بسیار زیباتر می‌شوند. برخی لباسها عروس مدل ماهی دکلته هستند و از قسمت بالا هم با یقه‌های  قایقی از روی شانه، یقه دلبری و با آستین‌هایی که روی بازو بسته می‌شود یا کاملا دکلته.

برخی از این لباسها از روی شانه توری بلند تا پایی دارند که زیبایی بسیار خاصی به آن می‌دهد اما بعضی از خانم‌ها هم دوست دارند فقط لباس را داشته باشند این امر کاملا سلیقه‌ای است.

 

اگر می‌خواهید لباس عروس مدل ماهی را از سادگی خارج کنید می‌توانید یک لایه تور هم به آن اضافه کنید اما ساتن سفید ساده نیز بسیار زیباست.

 

نکته‌ای که در این لباسها وجود دارد این است که لباسهای عروس مدل ماهی حتی بعد از پایان مراسم عروسی شما برای مهمانی‌های جشن بسیار مناسب و زیباست.

 

این لباس دیگر برای یک شب نیست. و می‌توانید خاطره عروسی خود را مدام با آن دوره کنید.

 

یادتان باشد با لباس عروس مدل ماهی بهتر است کم آرایش کنید و همانطور که با این لباس زیبایی اندام خود را به رخ میکشید بهتر است زیبایی طبیعی صورت خود را هم حفظ کرده و فقط کمی به صورتتان رنگ بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.