2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ادعای ناموسی برای یک جنایت

ادعای ناموسی برای یک جنایت

متهم پرونده که مردی 40 ساله است بعد از اینکه شاهین دوستش را با اسلحه به قتل رساند جسد او را در شکارگاه رها کرد و سپس به سراغ مادر او در تهران آمد و زن میانسال را به قتل رساند.

دوات آنلاین-دست درازی به دختر جوان انگیزه‌ای بود که مردی برای کشتن دوستش در دادگاه عنوان کرد. این مرد بعد از قتل دوستش مادر او را هم کشت و متواری شد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم پرونده که مردی 40 ساله است بعد از اینکه شاهین دوستش را با اسلحه به قتل رساند جسد او را در شکارگاه رها کرد و سپس به سراغ مادر او در تهران آمد و زن میانسال را به قتل رساند.

 

اسفند ماه سال 94 جسد بی‌جان زنی میانسال در محل کارش پیدا شد. براساس گزارشی که به ماموران دادند جسد این زن که مینا نام داشت در حالیکه شالی دور گردنش پیچیده شده‌ بود پیدا شد. ضرباتی نیز با چاقو بر پیکر این زن وارد شده‌ بود که نشان از درگیری قاتل با این زن داشت.  این در حالی بود که به فاصله یک روز ماموران جسد جوانی را که با شلیک گلوله به سرش کشته شده‌ بود در شهری در غرب کشور پیدا کردند و فهمیدند این جوان فرزند مینا است.

 

بعد از انجام تحقیقات ماموران احتمال اینکه مادر و فرزند قربانی یک توطئه‌شده باشند قوت گرفت و با بررسی‌های بیشتر معلوم شد مینا از مردی به نام کامران مبلغی پول طلب داشته‌ است و زمان وصول این طلب رسیده بود. ضمن اینکه شاهین فرزند مینا نیز چندی قبل به خانه کامران رفته‌بود که ناگهان گم شد و چند روز بعد جسدش پیدا شد.

 

زمانی که ماموران کامران را بعد از چند ماه شناسایی و بازداشت کردند راز هر دو قتل فاش شد. این مرد اعتراف کرد ابتدا شاهین را به قتل رسانده و سپس به تهران آمده و مادر شاهین را که از او طلب داشته کشته‌ است.

 

کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شده‌بودند رابطه دوستانه‌ای که شاهین و کامران داشتند باعث رفت و آمد خانوادگی آنها شده‌ بود. سپس شاهین برای گذارندن چند ماه به شهری که کامران در آن ساکن بوده رفته و خانه‌ای اجاره کرده‌ بود و جسد او زمانی پیدا شد که در ظاهر شاهین برای شکار رفته‌بود و تیری که به سر او شلیک شده‌ نیز از یک اسلحه شکاری بوده است.

 

بعد از اعترافات متهم به دو فقره قتل و سرقت اموال مقتولان کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و جزئیاتی از قتل‌ها را توضیح داد و کامران را متهم کرد به دو فقره قتل ، سرقت اموال مقتولان وارد آوردن ضربات غیر موثر در مرگ به مینا و نگهداری سلاح گرم و در نهایت از دادگاه درخواست صدور حکم قانونی کرد.

 

در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور رای قصاص درباره هر دو مقتول شدند.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او همه اتهاماتش بجز سرقت را قبول کرد و گفت: من مدتها بود که شاهین را می‌شناختم قرار بود او مدتی در شهر ما ساکن شود خودم برایش خانه‌ای اجاره کردم و کمکش کردم که ساکن شود. وسایل خانه هم دادم. یک شب قبل از حادثه مهمانی در خانه ما برپا بود شاهین به دخترم نازی دست‌درازی کرد نازی خواست اعتراض کند من جلوی او را گرفتم و گفتم خودم می‌دانم با او چه کنم.

 

از دست شاهین خیلی عصبانی بودم حالم بد شده‌بود فردای آن روز به بهانه شکار او را از خانه بیرون بردم به منطقه شکار رفتیم روی تخته سنگی نشسته‌بودیم و من هم اسلحه شکاری دستم بود رو به شاهین کردم و گفتم یادت هست به تو گفتم هرکسی سر سفره ما بنشیند محرم است تا زمانی که به ناموس ما دست درازی نکرده‌ باشد. گفت بله یادم است بعد اسلحه را روبه او گرفتم و شلیک کردم.

 

متهم گفت: رفتم پیش مینا تا به او بگویم می‌توانم بخشی از بدهی‌اش را بدهم و برای مابقی آن وقت بگیرم اما مینا قبول نکرد گفت همه پول را می‌خواهد و لازم دارد سر این موضوع با هم جرو بحث کردیم بعد از اینکه مینا به من حمله کرد و انگشت من را گاز گرفت من هم عصبانی شدم و کنترل خودم را از دست دادم با او درگیر شدم شالی که سرش بود را دور گردنش پیچیدم و خفه‌اش کردم.

 

البته قصدم کشتن مینا نبود ترسیدم چون متهم فراری بودم و می‌دانستم پلیس دنبالم خواهد بود مینا که داد و فریاد کرد با خودم گفتم الان همسایه‌ها می‌شنوند و به پلیس خبر می‌دهند و من بازداشت می‌شوم به همین خاطر هم او را کشتم.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.