2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
11کشته در حمله تروریستی اهواز

11کشته در حمله تروریستی اهواز

تعداد مجروحین در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به بیش از 30 نفر رسیده است.

دوات آنلاین-معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تعداد کشته ها در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به 11 نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.

 

حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:  همچنین تعداد مجروحین در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز  به بیش از  30 نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: مجروحان حادثه تروریستی در اهواز به بیمارستان نزدیک به این حمله تروریستی همچون بیمارستان آپادانا، آیت الله کرمی و گلستان منتقل شده‌اند و تیم های پزشکی در آماده باش کامل بسر می برند و به وضعیت مجروحین رسیدگی می کنند.

 

وی تصریح کرد: یکی از کشته شدگان از اصحاب رسانه بوده است.

 

وی پیش از این خبر داده بود: تروریست ها 4 نفر بوده اند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده‌اند.

 

بنا به این گزارش صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.