2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جزئیات حادثه تروریستی در اهواز

جزئیات حادثه تروریستی در اهواز

استاندار خوزستان جزییاتی از حادثه تروریستی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز را تشریح کرد.

دوات آنلاین-استاندار خوزستان جزییاتی از حادثه تروریستی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز را تشریح کرد.

 

غلامرضا شریعتی گفت: صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: تا کنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از 20 نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند.

 

وی گفت: با وجود شدت حادثه به سمت جایگاه مسوولان، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی، هیچ یک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آسیب ندیدند.

 

شریعتی افزود: اوضاع اکنون تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است.

 

استاندار خوزستان گفت: این اقدامات خرابکارانه کور ذره ای در عزم و اراده و روحیه مقاومت مردم تاثیری نخواهد داشت بلکه همه آحاد مردم و مسوولان را در مقابله با توطئه های دشمنان متحد و مصمم تر خواهد کرد.

تیم تروریستی منهدم شد

استاندار خوزستان همچنین از منهدم شدن تیم تروریستی عامل این اقدام خرابکارانه خبر داد و گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند.

شریعتی گفت: طبق گزارشهای اولیه عوامل این حادثه چهار نفر بودند که دو نفر از آنان کشته و دونفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر بیمارستانهای آپادانا و ارتش اهواز برای مداوای مجروحان حادثه بسیج شده و کار درمان مجروحان آغاز شده است.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.