2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل جولیا رابرتز

بیوگرافی کامل جولیا رابرتز

جولیا یک کودک رویاپرداز بود. او در دوران کودکی معتقد بود می داند چگونه با حیوانات ارتباط برقرار کند. او آرزو داشت دامپزشک شود.

دوات آنلاین-از جولیا رابرتز تاکنون فیلم‌های زیادی دیده‌اید. در این مطلب با زندگی خانوادگی و بیوگرافی او آشنا شوید:

 

خانواده

جولیا رابرتز در 28 اکتبر سال 1967 در یکی از بیمارستانهای شهر اسمیرنا آمریکا واقع در شمال غربی ایالت جورجیا متولد شد. مادر جولیا به نام بتی لو بردماس بازیگر بود و همراه همسرش والتر گرادی رابرتز، کلاسهای بازیگری را برای کودکان در شهر اداره می‌کرد.

علاوه بر جولیا، دو فرزند دیگر در خانواده وجود داشت: اریک و لیزا. تمام کودکان در خانواده دنباله‌رو مادرشان بودند و بازیگران هالیوود شدند.

 

پس از تولد جولیا، بتی مجبور شد از کار خود انصراف بدهد و این وضعیت مالی سختی را برای خانواده رقم زد اما کورتا اسکات کینگ، بیوه مارتین لوتر کینگ که فرزندانش در مدرسه تئاتر رابرتز حضور داشتند، به آنها کمک کرد. در واقع این کورتا بود که اولین صورت‌حساب بیمارستانی مادر جوان را پرداخت.

 

وقتی جولیا پنج ساله بود، والدینش طلاق گرفتند. جولیا و لیزا با مادرشان در اسمیرنا ماندند، در حالی که اریک و پدرش به آتلانتا رفتند.

 

به زودی، بتی لو بردماس با یک منتقد به نام مایکل موتز ازدواج کرد. مایکل تبدیل مردی بی‌رحم بود که الکل می‌نوشید و جولیا و لیزا را مرتب کتک می‌زد. جولیا به خاطر ناپدری‌اش به طور مداوم با مادرش درگير بود.

 

جولیا یک کودک رویاپرداز بود. او در دوران کودکی معتقد بود می داند چگونه با حیوانات ارتباط برقرار کند. او آرزو داشت دامپزشک شود.

 

جولیا در مدرسه سعی داشت نسبت به دیگران متفاوت باشد. این در حالی بود که در ابتدا به نظر نمی‌رسید او استعداد خاص و متفاوتی داشته باشد تا این‌که در یک تئاتر محلی بازی کرد.

 

وقتی جولیا 10 ساله بود، پدرش به‌دلیل ابتلا به سرطان فوت کرد. دختر نمی دانست که والتر مریض است، هرچند تقریبا هر روز تلفنی با او صحبت می کرد. جولیا پس از سال ها تصدیق کرد که حتی پس از مرگ پدرش همچنان در رویاهایش با وی ارتباط برقرار می کند.

 

در 13 سالگی، رابرتز اولین کار خود را در یک پیتزافروشی شروع داد و تا پایان دوران مدرسه به صورت نیمه وقت در یک فروشگاه کفش و چند کافه مشغول به کار شد. او پس از اتمام مدرسه سعی کرد وارد دانشگاه ایالت‌شان شود اما شکست خورد. سپس نزد خواهرش لیزا در نیویورک رفت و در دوره های بازیگری شرکت کرد.

 

سینما

جولیا به لطف برادرش اریک، در اولین پروژه سینمایی شرکت کرد. در سال 1987، برادر بزرگتر جولیا نقش اصلی را در ملودرام «سرخ خونی» ایفا کرد. اریک برای خواهر خود نقش دختر کشاورز را ارائه داد . سپس جولیا در فیلم «رضایت» شرکت و نقش یک خواننده راک را بازی کرد. در همان سال، رابرتز جوان اولین نقش بزرگ خود را در فیلم میستیک پیتزا به دست آورد و به این ترتیب وارد دنیای حرفه‌ای‌ها شد.

 

زندگی شخصی

جولیا رابرتز نه تنها به لطف بازیگری  بلکه به واسطه روابطش به شخصیت معروف در هالیوود تبدیل شد.

 

هنگامی که او در «ماگنولیاهای فولادی» بازی می‌کرد شایعاتی مطرح شد مبتنی بر این‌که به بزودی با یکی از بازیگران این فیلم به نام دیلن مک درمونت ازدواج می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و از آن به بعد همیشه درباره زندگی این بازیگر شایعات زیادی مطرح شده است.

 

در طول فیلمبرداری فیلم مرگ‌بازان جولیا با بازیگر کانادایی به نام کیفر ساترلند ملاقات کرد و عشقی میان آن دو به وجود آمد. به گونه‌ای که در مصاحبه‌ها بارها از این عشق سخن گفتند و حتی تاریخ عروسی‌شان را نیز معلوم کردند اما درست سه روز قبل از برگزاری جشن ازدواج کیفر با دختری ناشناخته در انظار ظاهر شد و به این ترتیب ازدواج جولیا و او به هم خورد.

 

در سال 1993، جولیا رابرتز با یک خواننده به نام لیل لوت، ازدواج کرد. آنها فقط سه هفته قبل از عروسی با هم آشنا شده بودند و زندگی مشترک‌شان دو سال بیشتر به طول نینجامید.

 

پس از آن ستاره هالیوود با بازیگر مجموعه "قانون و سفارش" یعنی بنجامین برت ارتباط برقرار کرد. جولیا سعی داشت مطبوعات را از زندگی شخصی اش دور نگه دارد و به همین دلیل در مورد جزئیات ارتباطات آنها اطلاعات کم است اما آنچه مسلم است این است که برت می‌خواست یک خانواده کامل همراه با فرزندان داشته باشد اما رابرتز به طور کامل زندگی خود را به کار بازیگری اختصاص داده بود.

جولیا در طول فیلمبرداری فیلم "مکزیکی" با دانیل مدر ملاقات کرد و به او علاقه‌مند شد. روابط آنها در حالی شروع شد که مدر هنوز متاهل بود. این مرد از همسرش جدپا شد و در سال 2002 در مراسمی باشکوه با جولیا ازدواج کرد.

دو سال بعد دوقلوهای پسر و دختر این زوج به نام‌های والتر و هیزل به دنیا آمدند و جولیا شروع به بزرگ‌کردن کودکان در مزرعه خود در نیومکزیکو کرد. او در سال  2007فرزند دیگری به نام هنری دانیل را به دنیا آورد.

 

در همان ایام جولیا رابرتز به یک مدل مو تبدیل شد که هر دفعه با موهای متفاوت و رنگ‌های مختلف ظاهر می شد.

در حال حاضر بازیگر زن با شوهر و فرزندانش در یک  پنت هاوس در منهتن زندگی می کند. جولیا رابرتز مالک یک شرکت فیلم‌سازی است و در مراسم خیریه شرکت می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.