2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان: منتظر غافلگیری در سریال باشید

بازیگر نقش مالک در سریال دلدادگان: منتظر غافلگیری در سریال باشید

دوات آنلاین-سریال دلدادگان به روزهای اوج خودش نزدیک می‌شود. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

 

آرش مجیدی با انتشار عکس زیر در صفحه اش نوشت: منتظر غافلگیری و اتفاقات جدید باشید.

آرش مجیدی با انتشار عکس زیر نیز در اینستاگرام نوشت :بازیگری و خلق شخصیت سخت است ... اجرا کردن متن خوب و تحت امر کارگردانی فهیم بودن شرط است اما کافی نیست و در این بین بی اندازه همراهی و صداقت بازیگر مقابل لازم است .

لیندا خانم کیانی یکی از اون ناب هاست ، یکی از بهترین و همراه ترین پارتنرهائی است که در این سال ها دیدم ... بازیگری باهوش و بااستعداد که نقش آفرینی برایش مهم است و درک درستی از شخصیت و کاراکتری که برعهده گرفته دارد و با فهمی درست از موقعیت صحنه و همراهی با دیگر نقش ها در رسیدن به ضربان درست صحنه همراه و هم پا می شود.

 

بازیگری معتقد به تمرین که با شناخت ودرک درستی از کاراکترها وارد گود تمرین می شود و به همان نسبت که برای صحنه پیشنهاد اجرائی دارد به همان اندازه پیشنهاد درست و مفید را تمیز می دهد و می پذیرد .بازیگری با چشم هائی درخشان که برق چشم نوازش حاصل سال ها تمرین و آموختن و اندوختن است .

 

لیندا جان ... دمت گرم و ممنون از همراهی و همپائی برای جان بخشیدن به کاراکترهای دلدادگان .

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.