2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعدام برای 3 مرد متجاوز

اعدام برای 3 مرد متجاوز

این اقدام هولناک دو سال قبل در یکی از مناطق جنوبی تهران اتفاق افتاد و زمانی فاش شد که مردی جوان که به شدت هراسان بود جلوی ماشین گشت پلیس را گرفت و درخواست کمک کرد

دوات آنلاین-جزئیات تجاوز به مرد جوان در زیرزمین با درخواست کمک دوست قربانی از پلیس فاش شد و سه مرد متجاوز را پای چوبه دار کشاند.

 

این اقدام هولناک دو سال قبل در یکی از مناطق جنوبی تهران اتفاق افتاد و زمانی فاش شد که مردی جوان که به شدت هراسان بود جلوی ماشین گشت پلیس را گرفت و درخواست کمک کرد این مرد گفت: سه نفر دوستش را به زیرزمین برده‌اند و در حال تجاوز به او هستند. این مرد مدعی شد سعی کرده جلوی سه مرد جوان را بگیرد اما نتوانسته‌است.

 

با این گزارش بود که ماموران وارد خانه شدند و زیر زمین را مورد بررسی قرار دادند و پسرجوانی را که زنجیر به پایش بسته بودند پیدا کردند سه متهم نیز نیمه‌عریان در زیرزمین کنار این مرد ایستاده بودند.

 

هرچند سه متهم مدعی بودند به زور به پسرجوان تعرض نکردند اما وضعیتی که در زیرزمین بود چیز دیگری را نشان می‌داد با این حال ماموران سه مرد را دستگیر کرده و قربانی را هم به مرکز درمانی منتقل کردند. زمانی که پسرجوان به حالت عادی برگشت تایید کرد که زمان حادثه شیشه مصرف کرده‌بود اما گفت که آزار وی به زور بوده‌است. او گفت:من به خواسته خودم دست به این کار نزدم.در خانه دوستم بودم که مردی به نام داریوش به اتفاق سه نفر دیگر آمدند و من را به زور بردند آنها دست و پای من را گرفتند و بردند چون حالت عادی نداشتم به زور من را وادار به کاری کردند که نمی‌خواستم اگر غیر از این بود لزومی نداشت دست و پایم را ببندند.

 

با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم ردیف اول این پرونده به هیات قضات گفت: من با بچه‌ها پوریا را به زیرزمین بردم اما کاری نکردم. من به بچه‌ها گفتم با توجه به اینکه او حال خوشی ندارد خوب نیست که با او رابطه داشته باشیم. دو نفر دیگر به او تجاوز کردند.

 

این گفته‌ها عینا از سوی دو متهم دیگر هم مطرح شد و آنها هم نفر اول را متهم به تجاوز کردند.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد فرد دیگری هم در این تجاوز هولناک وجود داشته است. متهم چهارم این پرونده فردی بوده که پوریا را نشئه کرده تا سه نفر دیگر به او تعرض کنند. متهمان و پوریا نیز تایید کردند که فردی به پوریا شیشه داده‌است تا او از حالت عادی خارج شود.

 

وقتی قضات دستور تحقیقات محلی را دادند مشخص شد همسایه‌هایی که نخواستند نام‌شان فاش شود در جریان کارهای مردان بوده‌اند و کارهای مشکوکی از آنها دیده‌اند حتی چندین بار از جمله زمانی که پوریا به زیرزمین برده شده‌ است صدای ناله و شکایت و داد و فریاد شنیده‌اند اما از ترس سکوت کرده‌اند.

 

با تکمیل تحقیقات و باوجود اینکه متهمان منکر تجاوز بودند پرونده تکمیل و دادگاه برای محاکمه متهمان آماده شد. پوریا شکایت خود را از متهمان مطرح کرد و خواستار مجازات آنها شد. سه متهم نیز در جایگاه قرار گرفتند و گفتند پوریا از سوی داریوش با شیشه نشئه شده‌ بود و رفتارهایش دست خودش نبود او خودش می‌خواست که با ما رابطه داشته باشد البته ما قبول نکردیم و فقط او را آزار دادیم که ماموران آمدند.

 

باوجود اینکه متهمان همچنان منکر همه چیز بودند هیات قضات شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و با توجه به گزارش اولیه ای که ماموران ارایه دادند ، گفته‌های مردی که سه متهم به خانه او رفته و پوریا را به زیرزمین برده‌بودند، اظهارات همسایه‌ها و گفته‌های پوریا سه مرد را به اعدام و داریوش را نیز  به 74 ضربه شلاق محکوم کردند.

 

این حکم از سوی متهمان مورد اعتراض قرار گرفت و آنها همچنان مدعی شدند آزار و اذیتی در کار نبوده‌است اما پاسخی درباره اینکه چرا آثار تجاوز روی بدن پوریا وجود داشته و پلیس آنها را عریان پیدا کرده‌است نداشتند. رای صادره در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت هیات قضات اعتراض متهمان را وارد ندانست و در نهایت رای صادره را مورد تایید قرار داد. به این ترتیب سه مرد جوان پای چوبه دار می‌روند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.