2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رازهایی برای خوش تیپی بیشتر خانم ها در پاییز
اکسسوری های پاییزی را هرگز فراموش نکنید

رازهایی برای خوش تیپی بیشتر خانم ها در پاییز

زیورهای پاییزه یکی از زیباترین زیورآلاتی است که خانم ها می‌توانند استفاده کنند.

دوات آنلاین- اگر می خواهید تیپ پاییزی زیبا و مناسبی داشته باشد هرگز استفاده از اکسسوری ها و زیورآلات را فراموش نکنید.

 

نیروانا فتحی متخصص مد و لباس درباره زیورهای مخصوص تیپ پاییزی به دوات آنلاین می گوید:

 

زیورهای پاییزه یکی از زیباترین زیورآلاتی است که خانم ها می‌توانند استفاده کنند. همیشه می‌گوید پاییز فصل رنگهاست طیف وسیعی از رنگهای نارنجی و قرمز و سبز و ... رنگهایی که درختان به خود می‌گیرند. سرمای ملیحی که صورت را نوازش می‌دهد و حتی تغییر رنگ آب رودخانه‌ها از آبی به سمت سبز و بارش باران، مهاجرت پرندگان و ... همه اینها می‌تواند ایده‌ای باشد برای زیورآلات مخصوص این فصل.

 

یکی از ویژگی های خانم‌های شیک و لاکچری این است که از زیورآلات مخصوص هر فصل استفاده می‌کنند.

 

در فصل پاییز به دلیل اینکه هوا سرد شده و افراد به سمت استفاده از لباسهای گرم و کاملا پوشیده می‌روند بهتر است زیورآلاتی استفاده کنید که درشت هستند و روی لباس قرار می گیرند.

تیپ پاییزی زنانه

گرد آویزهای بلندی که یک آویز با برگهای پاییز داشته باشد یکی از بهترین زیورآلات پاییزی است. می‌توانید از انگشتر‌هایی که برگ پاییز هم داشته باشد استفاده کنید.

 

زیور دیگری که مناسب این فصل است زیورآلات چرم و بافت است. دستبند و گردبندهایی که با چرم درست می‌شوند وقتی با نگینی از فیروزه و سنگهای قیمیتی تزئین می‌شوند بسیار زیبا هستند.

رازهایی برای خوش تیپی بیشتر خانم ها در پاییز

اگر از جمله خانم‌هایی هستید که اصرار زیادی به استفاده از طلا دارید می‌توانید از طلاهایی که طرح‌هایی چون پرستوهای مهاجر دارد استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

زیورآلات چرم را چطور و کجا استفاده کنیم؟

زیورآلات مناسب مهمانی را چطور انتخاب کنیم

زیورآلات ماه و ستاره ؛ اکسسوری مخصوص دختران جوان

 

جواهراتی که ردی از پاییز داشته‌ باشد، خیلی مناسب است. مانند درختهایی در باد، پرواز پرندگان و صدفهایی که دهان باز کرده‌اند. جغدهای چوبی نشسته روی شاخه درخت. انارهای کوچکی که با یک آویز می‌توان از آن به عنوان گوشواره استفاده کرد یا طرح‌هایی از بارش باران و برف. آویزان کردن پر رها شده پرندگان از گوشواره و گردنبند و دستبند هم زیبا است.

اکسسوری های پاییزی

اگر هم جواهراتی دارید که استفاده از آنها بر هر دلیلی برای شما مهم است می‌توانید آن را با تکه پارچه‌ای پاییزی ببافید یا روی آن قرار دهید و حال و هوای پاییزی به آن بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.