2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خیانت زن با دوست شوهر

خیانت زن با دوست شوهر

در اولين برخورد متوجه نگاه هاي امير شدم و به همسرم گفتم كه اين دوست تو آدم درستي به نظر نمي رسد اما او از اين حرف من ناراحت شد و با لحني جدي گفت: من و امير يك روح هستيم در دو بدن و به هيچ كس اجازه نمي دهم كه در مورد دوستم فكر بد كند.

دوات آنلاین-زنی که به امید زندگی بهتر از شوهرش جدا شده و به عقد موقت دوست او درآمده است داستان زندگی‌اش را برای مشاور مرکز پلیس این‌گونه تعریف کرد:

 

در اولين برخورد متوجه نگاه هاي امير شدم و به همسرم گفتم كه اين دوست تو آدم درستي به نظر نمي رسد اما او از اين حرف من ناراحت شد و با لحني جدي گفت: من و امير يك روح هستيم در دو بدن و به هيچ كس اجازه نمي دهم كه در مورد دوستم فكر بد كند.

 

امير و همسرم هر روز همديگر را ملاقات مي كردند، بيشتر امير به منزلمان مي آمد و ساعت ها داخل اتاق با هم مشغول امور عقب افتاده محل كارشان بودند و من كه اكثر اوقات تنها بودم به اين رفاقت حسادت مي كردم.

 

مدتي گذشت كم كم به جمع آنها پيوستم و در حسابرسي كمك حالشان بودم، بعد از مدتي كه با امير خودماني شده بودم به من ابراز عشق و علاقه كرد، من اصلا دوست نداشتم به همسرم خيانت كنم اما درگير هواي نفساني و حرف هاي عاشقانه امير شدم.

 

او به بهانه هاي مختلف سر ناسازگاري با همسرم را گرفت و روابط آنها تيره و تار شد. پس از چند ماه كه خام حرف هاي امير شده و به وعده هاي او دل خوش كرده بودم با همسرم سر ناسازگاري گرفتم و آنقدر او را اذيت كردم كه ناچارحاضر به طلاق تفاهمي شد.

 

جدايي از همسرم خيلي سخت بود ولي به اميد زندگي بهتر با امير قيد زندگي و همسر و بستگان را زدم. پس از سه ماه به عقد موقت امير درآمدم و او با اين ادعا كه نمي خواهد فعلا كسي، خصوصا همسر سابقم كه دوست صميمي وي بود از اين موضوع باخبر شود، حدود يك سال پنهاني با يكديگر زندگي كرديم.

 

در اين مدت همسر سابقم نيز ازدواج مجدد كرده و زندگي جديد تشكيل داده بود، امير پس از پايان عقد موقت به وعده هاي خود عمل نكرد و با تهديد مهر سكوت برلبانم زد.

 

در شرايط بسيار بدي قرار داشتم، خانواده مرا طرد كرده بودند و تنها پناهگاهم دوست دوران مدرسه ام بود، همسرم چوب اعتماد بيجا به دوستش را خورد و من زندگي ام را در آتش هواي نفساني سوزاندم...

 

نظريه كارشناس

خيانت، يك ناهنجاري اخلاقي است كه عامل از هم پاشيدگي واقعي يا عاطفي خانواده ها شده و متاسفانه در جامعه رو به افزايش مي باشد، دلسردی نسبت به همسر علل متفاوتي دارد كه از جمله مي توان به ازدواج اجباري، اعتماد به نفس پايين، سردي روابط، داشتن اختلالات روانشناختي، هيجان خواهي و علل اقتصادي اشاره كرد.

 

اعتماد بيش از حد و عدم توجه به همسر و ضعف در اعتقادات ديني سبب بروز خيانت در اين داستان شده است.

 

راهكار

توصیه می شود به منظور پیشگیری از چنین ناهنجاری در خانواده ها، مهارت هاي ارتباطي تقويت شود؛ بسياري از خيانت ها به دليل ندانستن است و به جرات مي توان گفت هيچ مهارتي به اندازه فنون ارتباط موثر در زندگي حائز اهميت نيست.

 

همچنین آموزش مهارت حل مسئله به جاي فرار از مشكلات زندگي، باعث افزایش و تحکیم روابط در خانواده می شود. امروزه بسياري از زنان داراي موقعيت اجتماعي، مالي و تحصيلي بالايي هستند و اين موضوع باعث احساس قدرت در آنان مي شود.

 

در آخر توصیه می شود قدرشناس باشيد و به نيازهاي همسرتان توجه كنيد.

 

 

 

تهیه و تنظیم: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان گلستان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.