2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ربودن دختر جوان توسط خواستگار

ربودن دختر جوان توسط خواستگار

یاشار که برای محاکمه به دادگاه برده شده‌بود بعد از اینکه پدر دختر و دختر جوان شکایت خود را مطرح کردند در جایگاه قرار گرفت و گفت: در منطقه‌ای که من زندگی می‌کردم رسم این است که وقتی پسری عاشق می‌شود و پدر دختر مخالفت می‌کند پسر باید در عشقش پافشاری کند...

دوات آنلاین-به جا آوردن یک رسم محلی و دزدیدن دختر جوان برای پسر عاشق پیشه دردسر شد و او را به حبس فرستاد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که جوانی به نام یاشار است  وقتی جواب رد از پدر دختر مورد علاقه‌اش شنید اور ا دزدید تا رسمی قدیمی را به جا آورد اما با شکایت پدر دختر بازداشت شد.

 

یاشار که برای محاکمه به دادگاه برده شده‌بود بعد از اینکه پدر دختر و دختر جوان شکایت خود را مطرح کردند در جایگاه قرار گرفت و گفت: در منطقه‌ای که من زندگی می‌کردم رسم این است که وقتی پسری عاشق می‌شود و پدر دختر مخالفت می‌کند پسر باید در عشقش پافشاری کند و راه پافشاری این است که دختر را بدزد.

در این صورت بزرگان فامیل جمع می‌شوند و دختر و پسر را به عقد هم در می‌آورند و همه چیز تمام می‌شود و پدر هم داماد را می‌بخشد. وقتی پدر شیرین با ازدواج ما مخالفت کرد من هم تصمیم گرفتم این رسم را به جا بیاورم که همه چیز زود تمام شود. شیرین را دزدیدم و به خانه دوستم بردم می‌خواستم خودم موضوع را به پدر شیرین بگویم که ماموران آمدند و ما را بازداشت کردند.

 

متهم توضیح داد: من اصلا نمی‌دانستم این کار جرم است در منطقه ما و میان قوم ما این کار نشانه عشق زیاد به دختر است و در واقع دختر را بالا می‌برد و او ارزش زیادی میان اقوام شوهرش پیدا می‌کند. در این مدت که شیرین خانه دوستم بود مانند یک مهمان عزیز از او پذیرایی شد و ما اصلا به او بی‌احترامی نکردیم و من بسیار از او مراقبت کرد.

 

وقتی نوبت به متهم ردیف دوم رسید. اونیز همین مساله را مطرح کرد و گفت: من قصدم کمک کردن بود ما می‌خواستیم کاری کنیم این دو جوان به هم برسند. این یک رسم است و ما آن را جرم تلقی نمی‌کنیم. به همین دلیل به یاشار کمک کردم دختر جوان را بدزدد.

 

با پایان گفته‌های متهمان قضات از پدر شیرین سوال کردند آیا حاضر است دخترش را به عقد یاشار درآورد که این مرد یکبار دیگر مخالفت کرد و به این ترتیب با توجه به اینکه متهم قصد ارتکاب جرم نداشت قضات او را از مجازات سنگین آدم‌ربایی که 15 سال بود معاف کرده و او را به 5 سال حبس و متهم ردیف دوم را به 2 سال حبس محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.