2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اولین حاشیه جدی برای ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

اولین حاشیه جدی برای ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

ماجرا از این قرار است که ریحانه پارسا عکس‌هایی را به عنوان مدل گرفته و این عکس‌ها در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر هیچ سنخیتی با تصویر دختر چادری که مردم از او در تلویزیون دیده بودند، ندارد و همین امر باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد.

دوات آنلاین-ریحانه پارسا هم حاشیه ساز شد. نام این دختر 19 ساله که به‌واسطه بازی در نقش لیلا در سریال پدر به شهرت زیادی رسیده است این بار به دلیلی غیر از بازیگری سر زبان‌ّا افتاد.

 

ماجرا از این قرار است که ریحانه پارسا عکس‌هایی را به عنوان مدل گرفته و این عکس‌ها در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر هیچ سنخیتی با تصویر دختر چادری که مردم از او در تلویزیون دیده بودند، ندارد و همین امر باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد. به گونه‌ای که صفحه رسمی سریال پدر در اینستاگرام با انتشار تصویر لیلا نوشت: ما عاشق نقش‌ها مس‌شویم نه نقش‌پردازان.

 

ریحانه پارسا نیز با انتشار عکسی از بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در اینستاگرام نوشت: «من دست شما رو می‌بوسم...من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم... من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه‌ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره)

 

از همین پست میگم، اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره، بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست... این عکس‌ها صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهتی(ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.»

این اتفاقات در حالی رخ داد که قرار است فصل دوم سریال پدر هم ساخته شود و حالا معلوم نیست آیا ریحانه پارسا در این فصل حضور خواهد داشت یا نقش لیلا حذف می‌شود. پیش از این حامد عنقا، نویسنده و تهیه‌کننده این سریال بدون اشاره به شخص خاصی گفته بود: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.

 

بیشتر بخوانید: بهنوش بختیاری به ریحانه پارسا چه توصیه‌ای کرد؟

 

بیشتر بخوانید: زندگینامه ریحانه پارسا و دیگر بازیگران سریال پدر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مسعود یعقوبی نوتاش 1397/06/11
متاسفانه برخی مدیریت های تکنوکراتی (بی آرمان) که تصمیم ساز کلان عرصه سینما شده اند نسلی را وارد عرصه کرده اند که به جای "فضیلت هنرمندی" به "رذیلت هنربندی" رسیده اند. کسانی که خود را به عرصه هنر بند کرده اند ولی فکر می کنند هنرمند شده اند! این خانم خیلی زود سرمست شهرت شد و با بی جنبگی تا سطح یک مانکن لباس تنزل کرد.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.