2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظر مردم درباره پایان سریال پدر: ای کاش حامد در قسمت آخر برمی‌گشت

نظر مردم درباره پایان سریال پدر: ای کاش حامد در قسمت آخر برمی‌گشت

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده، نوشته است: چرا سریال را اینقدر غمگین می‌سازید. بعد همه راهم امیدوارمی‌کنید به زنده بودن حامد. بعد این طوری جمع‌اش می‌کنید تا فصل دوم. حالا ا گه تو همین فصل اول حامد زنده می‌شد، چی می‌شد؟

دوات آنلاین-سریال پدر بالاخره به پایان رسید و حامد بازنگشت البته شاید او زنده باشد و کسی که در پایان به لیلا تلفن زد حامد باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا فصل دوم این سریال ساخته و پخش شود. در زیر نمونه‌ای از مخاطابن سایت دوات آنلاین را درباره پایان سریال پدر بخوانید:

 

فرامرز نوشته است: مضحک ترین پایانی که می شد برای آن متصور شد همین بود. چرا به شعور و احساسات مردم توهین شده و توجهی نمی شود. به محض اینکه دیدند این سریال فراتر از انتظار پربیننده شده قسمت های پایانی را بسیار عجولانه جمع کرده و در انتها یک سکانس بسیار گنگ به نمایش گذاشتند تا بهانه ساخت سری دوم این سریال را داشته باشند و این نهایت سود جویی از احساسات واهانت به خیل عظیم بینندگانی است که بی صبرانه منتظر پایانی رویایی برای این سریال بودند.

 

نگین نوشته است: پایان سریال اصلاخوب نبود.....باید حامد می‌آمد....

 

سارا نظر داده است: خیلی جذاب بود ولی اینجوری نباید تمام می‌شد. با این کارشان فقط ما را شکاک کردند. اگر حامد زنده باشد واقعا بیخودی اشک‌هایم را هدر دادم.

 

فاطمه خواهش کرده است:  فصل ۲ را هم بسازید ببینیم اخر چی شد؟؟ حامد برمی‌گردد یا نه؟؟؟؟ یعنی رو اعصاب ترین قسمت، قسمت اخر بود.

 

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده، نوشته است: چرا سریال را اینقدر غمگین می‌سازید. بعد همه راهم امیدوارمی‌کنید به زنده بودن حامد. بعد این طوری جمع‌اش می‌کنید تا فصل دوم. حالا ا گه تو همین فصل اول حامد زنده می‌شد، چی می‌شد؟

 

بعضی از مخاطبان نیز متوجه پایان سریال نشدند. یکی از آنها نوشته است: قسمت آخر سریال پدر چی شد؟

 

زیبا نیز نوشته است: قسمت آخر پدر چی شد؟ یعنی حامد زنده است ؟؟ واقعا متاسفم با این سریال سازی.

 

مخاطبی دیگر نوشته است: راستی قسمت آخر پدر چی شد؟ حامد پشت خط بود؟؟؟؟

 

شخصی به او جواب داده است: اره حامد زنده هست و زنگ زد به لیلا گفت من حامدم. باید منتظرفصل دوم سریال باشیم خوشحالم که حامد زنده ست.

 

مخاطبی بی‌نام نظر داده است: عالی بود ولی بد تمام شد . زنگ زدند گفتند حاج علی و زنش شریفه تصادف کردند. دوباره مرگ و مرگ و گریه و غصه. لیلا بیچاره من. از بس غصه خوردم مردم .

 

زهرا نظر داده است: عالی بود خدا کند فصل دوم داشته باشد.

 

بیننده‌ای دیگر نوشته است: چراقسمت اخرش اینجوری شد. مگر حامد زنده نیست؟؟؟

 

حسین رضایی نوشته است: واقعا سریال خیلی جذابی بود. اگر فصل جدیدی از آن رو آنتن برود عالی می‌شود.

 

دانیال نیز نظر داده است: عالی عالی بود دم همه‌تان گرم کاش فصل دومش برای ماه رمضان سال آینده ساخته بشود.

 

مخاطبی که خودش را فقط با حرف اختصاری م معرفی کرده، نوشته است: سریال عالی بود شاید در فصل دوم حامد زنده شد امیدوارم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بیتا 1400/12/03
عالي عالي عالي عالي بوددددد خیلیییی حتما فصل های بعدي را هم بسازین خوشحال میشم
مهدیه 1398/03/28
امید وارم حامد در فصل ۲ زنده باشد. وقتی حامد مرد کلا فیلم تغییر کرد . بدون حامد این فیلم جذابیتی نداره. تلفنی هم که به لیلا زده شد در قسمت پایانی امید وارم درمورد مرگ حاج علی و شریفه خانم نباشه . بلکه در مورد حامد باشه یا خود حامد به لیلا زنگ زده باشه.
فریما 1398/03/21
بنظرم سریال باید ترتیب بندی منظمی داشته باشد وپیام مهمی را به مردم برسانند. شما گروه سریال پدر با کشتن حامد فقط نشان دادید جوانان سالم ومثبت نگر از بین می روند . یک سریال باید پیام اصلی وخوبی داشته باشد مثل سریال شهرزاد که پیام آگاه کننده ای داشت . اگر بخواهد داستان ها بد تمام شوند اصلا برای چی انهارا بسازیم . اگر گروه کارگردانی به نظر مردم اعتماد دارند پس اونچیزی که مردم می خواهند انجام دهند . بنظرم حامد در تصادف نمرده باشد و در دره ای یا گودالی گیر افتاده باشد و چند نفر ان را پیدا کرده و به بیمارستان برده باشند وبا ان زنگی که به لیلا می زنند لیلا به دنبال او می رود که مشاهده می کند حامد حافظه ی خودش را از دست داده وبا بردن حامد به خانه اش و اتفاق های هیجان انگیز حامد حافظه ی خودش رو بدست بیاره‌. وکسی که جای حامد در خاکِ قیافه اش پیدا نبوده به همین دلیل اشتباهی یکی دیگر که قیافه ی ناشناسی داشته باشد . خلاصه داستان پدر بدون حامد معنی نداره . من دختری ۱۲ ساله ام که در تائاتر تجربه ی خوبی دارم عاشق شما کارگردانای ایرانی ام که به نظر ما احترام می ذارید☺👧
ناشناس 1398/03/16
اینقد پای این سریال نشستم و گریه کردم باید پایان خوبی می داشت تا قسمت ۱۶ خوشی بعدش همش غم و غصه است لاقل قسمت آخر مشخص میکردین که حامد به لیلا زنگ زده. اینا روی بینندگان سریال تاثیر داره . همراه با گریه و غمش کوشش کنین خنده و خوشی هم بیارین رو لباشون.
سارا 1398/03/07
سریال پدر عالی بود فقط اگه فصل دوم این سریال رو میساختن عالی میشد
ناشناس 1398/02/31
واقعا قسمت اخرش خيلي بي معني جوري درس كردن انگاري چند روز ديگه ميخوان پخشش كنن
مینا 1398/02/30
من اصلا نمی دونم چرا انقد قسمت آخر را بی مزه کردن
ف.م.گ 1398/02/29
عالی عالی ففط باید فصل بعدی حامد حتما زنده باشه همین ممنون
ناشناس 1398/02/20
کاش حامد زنده باشد
فاطمه 1397/06/10
واقعا خیلی مزخرف تموم شد....حالا مگه چی میشد یکم سریالو بیشتر ادامه بدن ولی حامد زنده بود و برمیگشت...یعنی چی که اخرش یه تلفن به لیلا شد و معلوم نشد کی بود و چی شد..حالا باید یه سال دوسال یا شایدم بیشتر صبر کنیم تا بازم یه فصل دیگه از یه سریال خوب ولی اعصاب خرد کن بسازن..اگه تو فصل دوم حامد زنده نباشه من که دیگه عمرا بقیه سریال رو نگاه کنم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.