2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همه آنچه درباره اکستنشن مژه باید بدانید

همه آنچه درباره اکستنشن مژه باید بدانید

مدل مژه هر فردی متفاوت است و بر اساس نوع مژه طبیعی او مژه‌هایی با ضخامت و بلندای مشخصی استفاده می‌شود؛ برای مثال، اگر مژه‌های شما کوتاه و نازک است، بهتر است با اکستنشن نیمه شروع کنید. اینگونه اضافه کردن مژه‌ها آسان‌تر است تا اینکه بخواهید آن‌ها را کم کنید.

دوات آنلاین-اکستنشن مژه یکی از کارهای زیبایی مورد علاقه زنان است. این کار درواقع گذاشتن تارهای مصنوعی میان مژه‌ها است اما هنوز خیلی‌ها درباره آن اطلاعات کامل و کافی ندارند پس اگر قصد دارید این کار را انجام بدهید اول کمی درباره آن بخوانید:

 

*مردم به اشتباه گمان می‌کنند اکستنشن مژه، مژه‌های طبیعی را خراب می‌کنند، اما اینطور نیست. اگر اکستنشن به درستی انجام شود، سلامت مژه‌ها به خطر نخواهد افتاد. چشم‌ها را نمالید، نکشید و مژه‌ها را نکنید، زیرا در غیر این صورت به مژه‌های طبیعی آسیب وارد می‌شود. اگر مژه‌ها خوب کار گذاشته شده باشند و هر یک جداگانه روی یک مژه متصل شده باشد، نمی‌افتند.

 

*مصنوعی، ابریشمی و جنس سمور از رایج‌ترین نوع اکستنشن مژه هستند و اندازه‌ی مژه‌ها از ۶ میلی‌متر تا ۱۷ میلی‌متر متغیر است. پس از آنکه جنس و اندازه‌ مژه انتخاب شد، مژه‌ها با استفاده از چسب مخصوص نیمه دائمی در مژه‌ها کار گذاشته می‌شوند، این نوع چسب‌ها باید بدون حساسیت باشند و به مژه‌های طبیعی‌تان آسیب نزنند. از آنجا که امکان هرگونه حساسیت به چسب وجود دارد، چسب‌های مختلفی برای حساسیت تولید شده است.

 

*اکستنشن کامل مژه حدود دو ساعت زمان می‌برد و اگر سه تا چهار هفته یک بار برای ترمیم مراجعه کنید، حدود یک سال دوام دارند. اکستنشن نیمه به نظر هم به‌صرفه‌تر و هم زیباتر است، زیرا برای ضخیم‌تر یا پرپشت کردن مژه‌ها استفاده می‌شود و زیبایی دو چندان به چهره می‌بخشد.

 

مدل مژه هر فردی متفاوت است و بر اساس نوع مژه طبیعی او مژه‌هایی با ضخامت و بلندای مشخصی استفاده می‌شود؛ برای مثال، اگر مژه‌های شما کوتاه و نازک است، بهتر است با اکستنشن نیمه شروع کنید. اینگونه اضافه کردن مژه‌ها آسان‌تر است تا اینکه بخواهید آن‌ها را کم کنید.

*حال این سوال به وجود می‌آید که اگر چسب وارد چشم شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در جواب باید گفت از آنجا که در طول انجام اکستنشن چشم‌های شما بسته است، بعید است چسب وارد چشم‌ها شود، اما برای اطمینان قبل از انجام هر کاری ابتدا مطمئن شوید چسبی که به کار می‌رود هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. در عین حال، باید تفاوت بین واکنش آلرژیک و عفونت را بدانید. حتما در نظر داشته باشید که کار را نزد متخصص انجام دهید، چون با این کار از خطرهای احتمالی جلوگیری می‌کنید.

 

علاوه بر این، افراد متخصص و آموزش دیده چسب و مژه‌ها را طوری کار می‌گذارد که هیچ‌گونه آسیبی وارد چشم‌تان نمی‌شود و در طول کار چشم‌های شما بسته است.

 

*حتما در نظر داشته باشید که اگر سوزش یا ناراحتی در طول عمل اکستنشن احساس کنید، خود به خود از چشم‌ها اشک می‌ریزد که این یک هشدار است و باید آن را به متخصص اطلاع دهید. شاید لازم باشد او چسب را عوض کند.

 

*از آنجا که هر یک از مژه‌های اکستنشن شده به مژه‌های طبیعی متصل شده‌اند، پس از رشد مژه‌ طبیعی خود به خود می‌افتند. به همین دلیل باید ۳ تا ۴ هفته یک بار برای ترمیم اقدام کرد.

 

*متخصصانی که تجربه‌ کافی ندارند معمولا یک مژه مصنوعی را روی سه تا چهار مژه طبیعی کار می‌گذارند، در این حالت مژه‌ها به صورت دسته‌ای دیده می‌شوند و مژه‌های طبیعی پس از مدتی شکسته می‌شوند یا می‌افتند. به هیچ عنوان تلاش نکنید تا مژه‌های‌تان را خودتان در بیاورید. اگر این مشکلات ایجاد نشود، مژه‌ها ثابت باقی می‌مانند.

 

*۱۲ تا ۲۴ ساعت پس از انجام اکستنشن از تماس با آب بپرهیزید. آب موجب می‌شود قبل از آنکه چسب خوب تثبیت شود، شل شود و مژه‌ها بیفتند. مراقبت‌های دیگر به چسبی بستگی دارد که استفاده کرده‌اید. برای اطمینان اگر از چسب مخصوص چشم حساس استفاده کرده‌اید، بهتر است از محصولات آرایشی که روغن دارند یا پاک‌کننده‌ی آرایشی‌ها در اطراف چشم استفاده نکنید.

 

*روی مژه‌های اکستنشن شده به هیچ عنوان ریمل‌های ضد آب نزنید فرقی ندارد چه نوع چسبی استفاده کرده‌اید، زیرا پاک کردن ریمل سخت خواهد بود و ممکن است به مژه‌ها فشار بیاورد.

 

*اگر می‌خواهید روی مژه‌های اکستنشن شده ریمل بزنید، فقط روی نوک مژه‌ها را به آرامی ریمل بزنید. ریمل زدن به ریشه‌ مژه‌ها باعث می‌شود مژه‌ها حالت چسبنده پیدا کنند.

 

*به دلیل حساس بودن مژه‌ها باید متخصصی را برای این کار انتخاب کنید که برای این کار آموزش دیده و گواهی گرفته است. افراد حرفه‌ای محصولات حرفه‌ای به کار می‌برند و اکستنشن را به گونه‌ای انجام می‌دهند که هیچ آسیبی به مژه‌های طبیعی و از آن مهم‌تر چشم‌های‌تان وارد نشود.

 

*تحقیق کنید که متخصص چه مدت است این کار را انجام می‌دهد، تصاویر قبل و بعد از کارش را ببینید و حتما مطمئن شوید که گواهی و مدرک انجام این کار را داشته باشد.

 

منبع: 7 روز زندگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.